Gå til innhold

Ny spill PC, trenger tips til HW.


Anbefalte innlegg

Skal ha ny spill PC som jeg kan være stolt av! Det vil si til de nyeste spill med grafikken satt til det høyeste.

Har ingen budsjett, men skal kun kjøpe innmaten til PC (hardware). Jeg har allerede skjerm, kabinett, tastatur osv.

 

Problemet er at jeg klarte og følge utviklingen til hovedkort, grafikkkort og CPU for et par år tilbake, men har liksom mistet sporet å aner ikke hva som er bra lengere.

 

Jeg har ingen spesielle krav til merke, men stabilitet er MEGET viktigt.

 

Og som alle andre så kommer jeg til expertene når jeg står ved et slikt valg, å da må man komme hit.

Så på forhånd takk for alle svar.

 

Med vennlig hilsen

Gunnar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var noen gode muligheter her ja.

Har ikke tenkt å overklokke i det hele tatt... stabilitet er veldig viktig og jeg har dårlig erfaring med tanke på min egen kunnskap til overklokking.

 

Takk for kjappe svar og gode løsninger. Skal se nøye gjennom å finne ut hva jeg har lyst på :)

Lenke til kommentar

Har du penger nok til dette er det garantert noen du kan betale for å klokke for deg, bare si hvor du bor så sender de aktuelle klokkerne deg en PM el. Kjøper du et så dyrt oppsett er det garantert noen som gjør det gratis. Oppsettet er nesten verdiløst uten klokking ("Verdiløst" som i; kunne vært mye bedre).

Endret av ravii
Lenke til kommentar

Har så langt sett på dette:

 

Hovedkort EVGA X58 Classified

Prosessor Intel i7-975

Skjermkort XFX GeForce GTX 295(x2)

Harddisk Samsung Spinpoint F1

 

Mangler RAM, det er der jeg detter ut med alle forskjellige hastigheter.

 

Dette systemet holder vel bra til å kjøre for eksempel GTA4 på max grafikk uten overklokking, men det er fint å ha mulighet til å overklokke når nyere spill med høyere krav kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...