Gå til innhold

Warcraft 3 RoC battle.net feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å kople til Europa serveren på battle.net men det kommer bare melding om at det kanskje er en invalid battle.net server. De andre serverne fungerer men ikke Europa.

Noen andre som også får feilmelding, eller er det bare meg? Dette er altså warcraft 3 reign of chaos

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg prøver å kople til Europa serveren på battle.net men det kommer bare melding om at det kanskje er en invalid battle.net server. De andre serverne fungerer men ikke Europa.

Noen andre som også får feilmelding, eller er det bare meg? Dette er altså warcraft 3 reign of chaos

Jeg har samme problemet med WC III TFT og WC III RoC. Man må nok ta kontakt med den ansvarlige for Europa-serveren.

Skrevet

Jeg har samme problemet med WC III TFT og WC III RoC. Man må nok ta kontakt med den ansvarlige for Europa-serveren.

Jeg husker at dette har skjedd før også, det er en stund siden. Da funka det igjen etter noen dager tror jeg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg husker at dette har skjedd før også, det er en stund siden. Da funka det igjen etter noen dager tror jeg.

jeg har hatt det problemet siden jeg fikk spillet. Dvs ca 2-3 år tror jeg

Skrevet

Det er nok pga noen bruker deres serial-key til å spille wc3 med, dermed kan dere ikke komme inn når de er inne.

Skrevet

Tror nok ikke det, da hadde det blitt spesifisert at noen allerede var pålogget.

Jeg fikk også denne medlingen, og kom heller ikke inn på bare Northrend serveren. Da jeg sendte mail til support fikk jeg beskje om at jeg var midlertidig bannlyst fra denne serveren, var bare å vente i 72 timer eller noe slikt.

Jeg vet ikke hvorfor jeg var bannet, men det kom tilbake så jeg gadd ikke nøste opp i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...