Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo V50 - dårlige seter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har prøvd en Volvo V50 Kinetic. Jeg synes setene i bilen var altfor smale i sitteputen, og at sidestøtten ble ubehagelig etter en tid.

 

 

Noen flere som har opplevd dette? Er det samme type seter på alle V50?

 

Siden Ford eier Volvo antar jeg at det kanskje er de samme trange smale, harde og korte setene som er i Ford Focus.

Lenke til kommentar

Har bare prøvesitte V50 en del ganger, så ikke fått testet over lengre tid. Men synes setene var veldig gode. Bare hørt positivt om setene i V50 igrunnen. Her er hva dinside.no skriver om forsetene:

 

"Flotte forseter

 

Forsetene minner sterkt om setene vi finner i S60 og V70, noe som er utelukkende positivt. Det betyr nemlig at setene har behagelige, fremovervinklede hodestøtter og at setene gir god støtte for både lår og korsrygg. Sidestøtten er også god og den deilige sitteputen bidrar til å dempe ujevnhetene som slipper gjennom hjulopphenget."

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har prøvd en Volvo V50 Kinetic. Jeg synes setene i bilen var altfor smale i sitteputen, og at sidestøtten ble ubehagelig etter en tid.

 

 

Noen flere som har opplevd dette? Er det samme type seter på alle V50?

 

Siden Ford eier Volvo antar jeg at det kanskje er de samme trange smale, harde og korte setene som er i Ford Focus.

Er ikke de samme som i Ford Focus, er de samme setene som alle andre Volvo'er har. Selv synes jeg de er veldig komfortable.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...