Gå til innhold

AA3 må være en av de verre spilla i dag


Anbefalte innlegg

Det er så mange bugs i det spillet at det knapt går an å komme inn på en server. Treningen måtte jeg bare glemme fordi jeg måtte gi opp etter 4 hard-boots. UI i spillet er veldig ulogisk og rotete, og det er veldig uklart hva man skal gjøre. Dessuten må det være ræva koda, siden jeg kan kjøre Crysis på medium glatt på min maskin, mens det lagger med AA3 på medium....så Crysis ser både penere ut og går glattere. Jeg har faktisk ennå ikke vært borti noe så ille før i hele gamerkarrieren min, og jeg har prøvd det meste av FPS siden Wolfenstein 3D i 1992. Skal jeg være ærlig, så er Wolfenstein 3D bedre sett bort fra grafikken. Jeg har ikke prøvd AA2, men jeg tør ikke engang tenke på hvor ille DET må være. Haha. Synes nesten at jeg føler meg svindlet til tross for at det var gratis.

 

Jaja....jeg lider dessverre av min høye kvalitetsstandard, og det er altfor my BS i spillbransjen idag. Buhuu! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig med at dette er virkelig elendig. Har bare klart å spille gjennom 3 trenings missiong (x antall ganger), har prøvd og joine online med kommer ikke inn.

 

Jeg føler meg snytt og har lyst på kompensasjon (selv om det er gratis!!). Det sier litt om hvor dårlig det har vært hittil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

finnes det noen som faktisk greier å komme inn på et mp spill? spillet er grusomt buggete, glad det ikke koster noe, hvis ikke hadde jeg følt meg svindlet.

Lenke til kommentar

Prøvde online i dag, kom meg inn på en server på forsøk nr. 2. Lagkameratene hakker konstant (sikkert fiendene også, dessverre rakk jeg aldri å se dem), og man har ikke peiling hvor fienden kommer fra. Og som skrevet, det må være utrolig dårlig kodet, hakker som om jeg skulle hatt en maskin fra tidlig 80-tallet.

 

Ja, jeg føler meg også lurt. Det er 3 timer av livet mitt jeg aldri får tilbake.

Endret av Moal
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det er en av de verre spillene idag?

4 dager siden launch, 6-10 viktige bugger ( som at du spawner uten ammo, authentication, etc)

er ikke så mange bugs, jeg kan spille multiplayer og har ikke følt en eneste bug til nå, bare problemer med å logge inn 16-19 juni, men det er fikset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...