Gå til innhold

Merkelig skjermoppførsel med windows 7...


Anbefalte innlegg

hei..

 

Jeg har hatt Windows 7 i en mnd nå, og siden den dagen jeg installerte windows 7, så begynte skjermen å oppføre seg ganske merkelig.. den hengte seg opp og begynte å bli helt blå..det starter liksom fra høyre hjørne i bunnen og sprer seg over hele skjermen...pc'en fryser til dette har gitt seg..dette skjer periodevis, det komemr og går på en måte. og varigheten varierer ogs..noen ganger kan det ta opp mot 1.min, mens andre 5 sek..

 

jeg hadde ikke dette problemet når jeg hadde XP eller Vista..

 

Jeg håper dere forstår problemet mitt, vet det er dårlig forklart :p

 

noen so har en ide på hva som er galt, og hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei..

 

Jeg har hatt Windows 7 i en mnd nå, og siden den dagen jeg installerte windows 7, så begynte skjermen å oppføre seg ganske merkelig.. den hengte seg opp og begynte å bli helt blå..det starter liksom fra høyre hjørne i bunnen og sprer seg over hele skjermen...pc'en fryser til dette har gitt seg..dette skjer periodevis, det komemr og går på en måte. og varigheten varierer ogs..noen ganger kan det ta opp mot 1.min, mens andre 5 sek..

 

jeg hadde ikke dette problemet når jeg hadde XP eller Vista..

 

Jeg håper dere forstår problemet mitt, vet det er dårlig forklart :p

 

noen so har en ide på hva som er galt, og hva jeg kan gjøre?

Foreslår at du reinstallere Vista eller XP. Windows 7 er fremdeles ikke sluppet for sluttbrukere og det har enda ikke kommet veldig mange drivere som offisielt støtter Win7. Så med mindre du har tenkt å supportere deg selv så er det nok greit å bare bytte tilbake.

 

PS. greit om du får med type pc, skjermkort, build nr på Win7 etc etc om du vil ha hjelp. Også greit om du skriver hva du har gjort for å feilsøke.

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar

har en Acer TravelMate 6592G..

 

Intel core 2 Duo prossesor og ATI Mobility Radeon HD 2400 XT

skjermkort..

 

ehm, kjenner flere med den samme pc'en og som har installert windows7 uten noen problemer..

 

har vel egentlig ikke gjort noe feilsøking :p

Endret av Sultaan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...