Gå til innhold

Anarchy Online : Verdt å teste ?


Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om jeg skulle teste Anarchy Online. Så jeg lurte på om folket synes det var verdt nedlastingen ? Er det mange som spiller AO enda ? for er det ikke kommet ekstrapakker ? Og da spiller vel de fleste dette ?

 

Hehe mange spørsmål :smile: ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er veldig bra

vert å teste har selv spillt det siden beta til nå så har AO vert det beste online spillet selv om dem hadde en extrem start så funker det fett nå

bare hold deg unna forumet det er så sinsykt mange snørrunger som klager og syter om alt mulig.

Det er lett å lære seg så har du ikke no erfaring med sånn type spill så anbefaler jeg AO :D

 

AO er et find spill men det kommer altid no nytt

 

SWG kan jo vere vert en titt :D

Lenke til kommentar

Det er kommet en ekspansjon, kalt Notum Wars (forhåpentligvis er jeg oppdatert nok), og det ventes to til eller noe. Som du sikkert vet så koster det en sum i måneden (100 kr ca.), men du kan da prøve det gratis i sju dager først. Jeg liker MMORPGer, men etter å ha spilt AO i sju dager, fant jeg det sjeldent underholdene. Men det er jo smak og behag - det er helt klart populært. Vanskelig å beskrive hvorfor jeg ikke likte det...

 

Etter å ha gitt slipp på AO trengte jeg et annet MMORPG som kunne underholde meg. Prøvde EQ, etter råd fra et par stykker (blant annet anmelder Erling), og mange folk som ikke rådet meg til å kjøpe det. EQ var fantastisk, minst fem ganger gøyere enn AO, etter min mening. Finnes mange ekspansjoner til EQ, og tok meg ikke råd til alle fem, men kjøpte pakken EverQuest: New Dawn, som inkluderer EQ Classics pluss de tre første ekspansjonene, for 400 kr. Jeg vil selvfølgelig anbefale deg EQ framfor AO, men jeg har en noe spesiell smak, så jeg kan ikke garantere at du vil like det. Dark Age of Camelot er visst også veldig bra. Som ganske ung, og dermed lite penger, angrer jeg noe på kjøpet av EverQuest, for det kommer så veldig mange nye, gode MMORPGer de nærmeste månedene, og jeg har ikke sjanse til å få prøvd halvparten av de gode engang. Mitt råd: Vil du spille MMORPG med en gang bør du gå for EQ, DAoC eller muligens AO. Men det kommer også mange store i de nærmeste tidene, blant annet Star Wars Galaxies, som tidligere nevnt, og World of Warcraft, EverQuest 2, Dragon Empires, Horizons, Mythica, og EVE, noen allerede sluppet, andre kommer snart, andre en god stund til. Les gjerne noen omtaler av et par spill. :wink:

 

Det er lett å lære seg så har du ikke no erfaring med sånn type spill så anbefaler jeg AO

Å beherske AO klarte jeg aldri. Jeg synes AO var vanskelig, komplisert. Dette er bare et spørsmål om tid, så har du det, og jeg tror ikke det vil by på veldig store problemer. Men f.eks. EQ følte jeg var mye lettere. Er ny i EQ selv, og jeg synes jeg behersker det gost alt. DAoC er igjen enda lettere, og ville kanskje vært best for en nybegynner. Men som nybegynner selv, så ba ikke EQ på store problemer, nei.

Lenke til kommentar

heh når var det du testa AO?

nå i det siste har dem forbedra starten no veldig for nye folk.

 

da jeg prøvde EQ for noen dager siden det var den første EQ så var grafikken direkte tris det var som å reise tilbake til 1995

og det var vansklig å finne frem til hva man skulle gjøre.

 

daoc er stilig men det ble direkte sjedlig etter 1 uke.

men du kan jo prøve ao gratis i 7 dager

AC2 kan du prøve 15 dager gratis

EQ er jeg ikke sikker på

Lenke til kommentar

ok. Jeg prøvde EQ (det originalet) i den tro at det var det beste (i all min naivitet tenkte jeg ikke på at det var kommet ekstrapakker) og ble fryktelig skuffet... Huff for en spillopplevelse... men har snakket med et par stykker (blant annet snaizer) og fikk høre at EQ's spillopplevelse var særdeles bedre med ekstrapakkene... men jeg kommer nok til enten å kjøpe DaoC eller SWG. Begge ser utrolig tøffe ut! :D Men holder på å laste Anarchy online trialen nå så får jeg jo se om jeg blir avhengig og ombestemmer meg.

 

SWG så og hørtes jo utrolig tøft ut i begynnelsen, men har i det siste hørt at de har kuttet det drastisk ned for å rekke deadline... Huff... og SWG som virket så lovende... Vel, må nok vente og høre reaksjoner fra andre gamere som kjøper SWG før jeg bestemmer meg om det blir det eller DaoC....

Lenke til kommentar
Huff for en spillopplevelse... men har snakket med et par stykker (blant annet snaizer) og fikk høre at EQ's spillopplevelse var særdeles bedre med ekstrapakkene...

 

Du la merke til at det var jeg med det fæle nicket, sanoj_20, som heter Snaizer på IRC? Visste ikke at det var deg. Samme råd til samme person. :wink:

Lenke til kommentar

snart kommer shadowlands ekstrapakken til AO,

det ser steinbra ut,

glede rævå av meg :D

Å eg syns anarchy online e steinbra, men så har eg ikkje prøvd noe andre mmorpger så jeg kan ikke sammenlikne. Det greie er at du ikke trenger å mure deg innne i mangfoldige timer for å spille det

Lenke til kommentar

/me spelte AO i beta + de påfølgende månedene.. slutta, men returnerte i fjor sommer og høst.. spelte også en måned nå i mars.. Det er alltid artig å returnere, grafikken er fin og naturen er kjempeflott.. Men AO gir meg ikke den følelsen jeg vil ha av et MMORPG.

 

/me venter nå på SWG... (se under) :)

Lenke til kommentar

Jeg har spillt AO et pår måneder og vil derfor si det absolutt er verdt nedlastninga bare for å teste det.

 

Har også prøvd Everquest med at par expansions og det takla jeg ikke (jeg var svært misfornøyd med kameraet i 3.person) Antar jeg også er litt for mye fan av cyberpunk greier og ikke nok fan av alvegreier :p

 

Skal ned i butikken i dag å plukke opp Dark Age of Camelot, krysser fingra for at RvR der gir blod på tann.

 

SWG høres greit nok ut det, men etter å ha titta rundt på de andre alternative så er det egentlig ingenting i Galaxies som skiller seg ut eller frister å se i forhold til andre spill, er ikke en stor SW fan for den sags skyld.

 

PlanetSide ser jeg litt fram til, er visst begrensa med dybde i det (utifra beta testernes reaksjoner), men uansett er det en god del mer enn i vanlige fps, og i den sjangern har jeg allerede investert skremmende mange timer.

 

Btw, jeg trur ikke PS kan lastes ned fra fileplanet lenger. Det var et "limited" antall beta plasser. Med mindre de ikke har fått inn flere nå da. Nok av folk på PS foruma som reiv seg i håret pga dette.

Lenke til kommentar

 

Btw, jeg trur ikke PS kan lastes ned fra fileplanet lenger. Det var et "limited" antall beta plasser. Med mindre de ikke har fått inn flere nå da. Nok av folk på PS foruma som reiv seg i håret pga dette.

 

*Host* Der tar du nok grundig feil *Host*

Eller kanskje du kan forklare hvorfor jeg nedlaster det nå? Hvis du ser på forsiden til Fileplanet så ser du med dine egne øyne at betatestingen er åpen for ALLE. Du blir ikke en regristrert bruker, det er riktig, men du får spille. Og hvem bryr seg om det så lenge man får prøvd betaen. I følge det som står på fileplanet skal det være mulighet til å prøve/nedlaste betaen til 14 MAI!

Lenke til kommentar

PST! NEOCRON er også tilgjengelig nå som nedlastbar demo. Du må bruke kort, men det er bare å kansellere om du ikke liker den etter den første uken. Problemet med NEOCRON er at CDV driter i å markedsføre det. Spillet i seg selv blir bedre og bedre. Også der preges forumet av mye drittprat, det gjelder egentlig de fleste spill med våpen av noe slag, så ikke dann deg inntrykk av slike spill utfra forumet, spill det en stund, spill det så mye du kan i prøveperioden. Bli kjent med folk og spør hva de synes og slikt.

 

Har spilt AO før, det er vakkert og har (eller hadde) en unik feeling. Det er absolutt et godt MMORPG.

 

Planetside er et MMOFPS, det har ikke roleplaying å snakke om i det hele tatt, og jeg lurer på hvem som gidder å betale hver måned for å spille noe slikt når de kan spille f.eks. UT gratis.

 

SWG kommer jeg neppe noensinne til å joine. All den hypen har gjort mye negativt for spillet, "alle" tror det vil levere mye mer enn det faktisk kommer til å gjøre, og så starter sutringen kort tid etter retail åpning. Det er dessuten totalt carebear allerede. I NEOCRON vil det på en av serverne ikke være friområder i det hele tatt, så man kan like gjerne bli skutt og drept når man kjøper noe i butikken eller løper et ærend for sin faction, det vil bli spennende å se hvordan balansen blir da. Jeg spiller på Pluto, 1 char server. Liker det slik.

 

Jeg vil ikke glemme AO for den vakre grafikken, flotte musikken og alle vennene jeg hadde så moro med der. Det var mitt første møte med MMORPG's, og jeg er glad det ble AO :)

Lenke til kommentar

Jeg likte AO saa godt at jeg joinet deres customer service (ARK)...det var det mest underholdende jeg noengang hadde gjort, men seri0st...pr0v denne MMORPGen...folka i det spillet er fantastiske, jeg m0ter nesten aldri "online fjortissene" naar jeg spiller..pluss at dette spillet har veldig god ingame story ulikt andre onlinespill 8)

 

(bruker et amerikansk tastatur, saa unnskyld skrivefeila)

Lenke til kommentar

Ja, ingenting er som sitt møte med sin første MMRPG spillopplevelse. For meg er det mer UO og AC som ligger i minnet. AO prøvde jeg i betaen, syntes det var visuelt dritbra, men hadde ikke råd til å spille noe MMRPG akkurat da. Fikk tak i DAoC da guilden min ville prøve seg på det (House of Wrath, gamle The Crimson Empire, hvis noen av dere boardsnerd har hørt om dem) Hadde det kjempemorsomt med RvR osv, sikkelig bra MMRPG, stabilt fra første stund. Men etter en stund fikk nok de i guilden mye mer tid til å spille enn meg og raste fra meg i en fart. Stygg side med MMRPG er at det opptar så mye tid hvis du skal holde følge med folk. Kanskje en dag finner jeg en gjeng som er mer i den virkelige verden enn i spillet :). Har betatestet EVE også, og det virker veldig lovende. Det spillet vi i guilden egentlig venta på var Shadowbane, men flere av de i guilden som var med å betatestet dette fant ut at det ikke var noe for guilden. Lurer fortsatt på hvordan det spillet har blitt, fulgte det ganske kraftig i 2 år.

 

Tror jeg er og blir en FPS spiller. Bare hoppe inn og ta et game når jeg føler for det. :) Passer meg bedre. Mindre tidkrevende og har det liksom i blodet.

Lenke til kommentar
Spiffen: Skal fortelle deg om det er bra eller ikke om litt over 3 timer.

Holder på å nedlaste betaen nå.. Ser veldi bra ut. Fileplanet har jo endelig gjort det mulig for oss som ikke er Subscriber å prøve betaen.

Og betaen finner du her

 

er ikke det bare for folk som har giddi å betalt for å kunne laste ned på en egen "spesiel" fileplanet server ??

når du kan få alle det samma demone gratis på http://www.avault.com/

 

for jeg er registrert på fileplanet men jeg betaler ikke no , og jeg fikk ikke låv til å laste ned beta

Lenke til kommentar

Jeg spilte Ao i nesten 2 år (blir vel 2 med sommeren, men iregnet beta over 2 år :)). Det var veldig frustrerende i starten, og jeg brukte vel et par måneder på å virkelig sette meg inn i ting.

 

Spillet er veldig bra, men som oftest når mange folk blir samlet, er det alltid noen som må ødelegge, og det vil du oppleve mange ganger i slike spill.

 

Det er verdt å prøve, så absolutt.. men du vil nok gå lei eller bli avhengig for alvor. Er du klar for skulking av skole eller job, så er dette helt klart noe du må prøve.

Lenke til kommentar

Ok Bamsefar, da har dem sikkert ordna på det. Vetta faen hva dealen var jeg, bare sier det jeg ser har skjedd iom at jeg leser på sida dems en gang i blant (tydeligvis ikke ofte nok). Sikkert blitt mye mas da pga begrensninga siden det er endra igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...