Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Norske kvinner og utroskap


Gjest Khawaja

Anbefalte innlegg

Gjest Khawaja

jeg er en 6 år gammel mann med røtter fra pakistan. Har bodd i Norge i snart 26 år, og ja, jeg føler meg ganske norsk. Kanskje mer på papiret:)

Men uansett..det er bare det at jeg vil gjerne starte et seriøst forhold med ei norsk dame.

jeg har aldri tenkt å gifte meg, men må jo ha et kvinnebein nær meg. Det som jeg er "redd" for er den friheten norske kvinner utøver og min absolutte frykt er at dama kommer ..ja..at dama kommer til å pule med folk bak ryggen min. nå er det jo sånn at i innvandrer miljøer så skal man gjerne vinne til bake "æren" hvis noe sånt skjer da. Så..hva bær jeg gjør? For den "kosen" jeg får fra ei norsk dame kan jeg ikke få med ei jente fra pakistan men trofastheten får jeg og vice versa. Hva bør jeg gjøre? Kan ikke ha elskerinner heller. faen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis din potensielle match elsker deg over alt på jord og dere begge er fornøyde med både forholdet og det sexuelle burde ikke utroskap være noe problem.

Norske kvinner er ikke så ustabile som du fremstiller dem. Kommer antageligvis an på hva slags forhold man legger opp til.

Lenke til kommentar

Selv om norske damer har større frihet enn damene fra ditt hjemland betyr ikke det at de automatisk vil gå ut og være utro. Og jeg er ganske sikker på at en viss prosentandel i ditt hjemland også er utro. Kanskje ikke like stor prosentandel som i Norge, men utroskap er desverre et fenomen man støter på i alle land og kulturer.

 

Når det gjelder det å ikke gifte seg, så finnes det flere norske kvinner som heller aldri vil gifte seg. Men disse har en tendens til å være enda "friere" etter som ønsket om å ikke gå inn i ekteskap som regel kommer av ønsket å kunne føle seg fri, og ikke bundet fast.

 

Og hvis du er redd for at du ikke kan finne den "kosen" hos pakistanske jenter, tror jeg du tar feil. Det finnes nok av pakistanske jenter som er minst like glad i sex som norske jenter, og minst like glad i å utforske nye ting i sengen som norske jenter. :)

Norske jenter er kanskje bare litt flinkere til å vise frem sin seksualitet ute blandt folk etter som den norske kulturen tillater litt friere og lettere klesstil og oppførskjel enn den pakistanske.

 

Men det aller viktigste er at uansett hvilken vei du går, må du lære deg å stole på jenta du ender opp med. At du allerede er redd for utroskap før du i det hele tatt har funnet ei jente, er et dårlig tegn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...