Suppekatten Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 (endret) Her tar jeg i mot både kritikk, tips og ros Skriv i vei, men sjekk ut workloggen først... The Secret Endret 18. juni 2009 av Heigren
CorporalClegg Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Bra! Er det så lurt å samle alle strømforsyningene oppe, kablingen kan bli vanskelig.. Dog, om du lager gode løsninger på kabling og forsikrer deg om at kablene er lange nok, går det sikkert bra.
grevaeg Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Vekt har da aldri vært noe problem... trenger bare en tralle og en liten gjeng med folk Anyways... lykke til, ser bra ut så langt =)men ja... må nok ut å forlenge noen PSU kabler... (pain in the ass job)
Suppekatten Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Skrevet 21. juni 2009 Er det så lurt å samle alle strømforsyningene oppe, kablingen kan bli vanskelig.. Dog, om du lager gode løsninger på kabling og forsikrer deg om at kablene er lange nok, går det sikkert bra. Viser sikkert ikke så bra på bildene, men jeg kommer til å lage en skillevegg mellom bakdøra og hovedrummet i kabinettet. Her kommer alle kablene fra PSUen. Trer kablene inn fra "PSU rommet", ned bak veggen og ut gjennom det avlange hullet ved hovedkorta. Blir nok som Grevaeg sier med kabelforlengning: Pain in the ass job, men tror det blir vert det Takker for positive komentarer
Durochris Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 (endret) Er det så lurt å samle alle strømforsyningene oppe, kablingen kan bli vanskelig.. Dog, om du lager gode løsninger på kabling og forsikrer deg om at kablene er lange nok, går det sikkert bra. Viser sikkert ikke så bra på bildene, men jeg kommer til å lage en skillevegg mellom bakdøra og hovedrummet i kabinettet. Her kommer alle kablene fra PSUen. Trer kablene inn fra "PSU rommet", ned bak veggen og ut gjennom det avlange hullet ved hovedkorta. Blir nok som Grevaeg sier med kabelforlengning: Pain in the ass job, men tror det blir vert det Takker for positive komentarer Er det ikke bedre og gjør som grevaeg har gjort? Sette PSU'ene i midten. Veldig fint kabinett ellers Etter jeg så grevaeg sitt 5 th så lagde jeg mange tegninger på sketchup av mine dual PC'er Endret 21. juni 2009 av Durochris
Ansiktets fjes Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Pent prosjekt, jeg ljurer bare på en ting og det er.... Hvorfor er den så bred/brei? Edit: en ting til tenk over det... hvor lang 24 pin kontakt har du? .Salbu! Endret 14. juli 2009 av Salbu
Suppekatten Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Skrevet 25. juli 2009 Er vell i grunnen at jeg må få plass til PSUene. Greit at de får litt luft. Tror også at bredden vil hjelpe på med stabiliteten når jeg skal trille den rundt på TG/bylan osv Er forresten meninga at den skal være klar innen 2 oktober, ettersom jeg og EasyShare på forumet tar oss turen til Bylan. "Les tidligere post" Skal forlenge kablene..... inkludert de himmla forbanna 24pins kablene. Tror jeg skal få til å trekke 24 pins kabelen uten forlengning til hovedmaskinen.
Suppekatten Skrevet 16. september 2009 Forfatter Skrevet 16. september 2009 Desverre ikke enda Eneste er at jeg har rensket det meste av vannkjølingsutstyret som jeg skal bruke. Venter egentlig på å få solgt den andre maskinen slik at det blir økonomisk forsvarlig å begynne på denne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå