Gå til innhold

1-80 så fort som mulig! (world of warcraft)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Edit: Huff, hvordan kunne jeg overse at posten under hadde samme svaret :p

Trøtt? han er åpenbart over deg :)

Under posten jeg quota :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Som rogue tar det nok litt lenger tid, det har jeg merka. Som paladin suste jeg gjennom alt, som rogue må jeg faktisk bruke litt tid, og CDs om det kommer fler mobs på meg samtidig. Så det beror en del på klassen du er også.

Skrevet (endret)

Hehe, dreit meg visst ut her. Sorry, Kaktuz hvis du leste det som stod her.. x) missforstod litt der. Men som jeg sa øverst på posten skrev jeg at jeg ikke visste hvor god han var i det hele tatt, så langt jeg visste var han lv20 :p

Endret av Lejpjj
Skrevet (endret)
Var vel akkurat det som var poenget hans at han ikke skulle ta professions da. Ihvertfall slik jeg leser det.

ahh, professions, sånn var det stavet ;) og ja, så det nå. Leste det feil. :cool:

Endret av Lejpjj
Skrevet
er det mulig å bruke RaF noe utenom lvl 20 uten å kjøpe en ny konto?

Nei, har en venn som prøvde det, tror ikke han kom høyere en 20.

Skrevet
1 -> 80 blir vel rundt 35 timer med questing (med questhelper).

35 timer? med RAF i så fall. Tror ikke noen som har spillt alene uten andres hjelp noen gang har klart å nå 80 så fort, jeg er fornøyd bare jeg har 4 dager played jeg ass. Jeg skal starte på en ny server uten penger eller venner. Jeg skal gjøre alt alene uten andres hjelp (kun gå i instancer med andre personer på samme lvl, men det er jo ikke "hjelp".) Jeg skal ikke bruke raf heller såklart.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

.. So er veldig lenge til kommer..

Skrevet

Okay. Da er det ikke lenge igjen til jeg starter. Jeg har lvla en hunter til lvl 40 for en venn og min egen hunter til lvl 80 allerede, men det er jo de som er raskest så jeg veit ikke helt. Blir litt kjedelig med hunter etter hunter, da. Har hørt paladin er raskt, hva synts dere? Hvilken class, asså.

Skrevet

Har et shammyprosjekt gåande no. har vel 4 dager og 6-7 timer til 72. Liten skvett sosing, og en liten skvett boosting i ZF, men ellers berre vanlig questing. (dog grinda meg til exalted med timbermaw og kurenai som tar litt lenger tid enn vanlig questing).

5 dager played til 80 er nok fullt mulig ja. Litt sosing må en alltid rekne med =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...