f(x) Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hei! Windows Media Player virker ikke i det hele tatt, det er rett og slett ikke mulig å åpne programmet. Hvis jeg prøver å åpne programmet skjer det absolutt ingen ting, som om jeg aldri hadde trykket på knappen. Hva er feil og hvordan kan det fikses?
-Just-Me- Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Hei!Windows Media Player virker ikke i det hele tatt, det er rett og slett ikke mulig å åpne programmet. Hvis jeg prøver å åpne programmet skjer det absolutt ingen ting, som om jeg aldri hadde trykket på knappen. Hva er feil og hvordan kan det fikses? Hei! Har det bare skjedd 1 dag, uten at du har restartet maskinen, eller skjer det det samme om og om igjen etter at du har restartet pcen?
f(x) Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Skrevet 21. juni 2009 Den har ikke virket på utrolig lenge, og jeg har ikke peiling på hvorfor. Det spiller ingen rolle om jeg bare prøver å åpne programmet, eller om jeg høyreklikker på en mediefil (f.eks. mp3) og prøver å åpne den.
hernil Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 To muligheter: 1. Last ned og installer WMP på nytt. 2. Finn deg andre alternativer og se deg fornøyd med de Gode alternativer er MediaMonkey for musikk og VLC for film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå