cuhuy Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Hei Har problemer med cs 1.6, når jeg skal spille så kommer ikke det fullskjerm. Før funka det fint, nå kommer det nesten fullskjerm. 5cm av skjermen min er svart:S oppløsningen på cs er 800x600 @ OpenGL
Hrodebert Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".
Kuzzye Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Hei Har du brukt den samme skjermen alltid? Og har du formatert/reinstallert pcen i det sisste? Jeg tror det kan fungere å gå inn i menyen på skjermen din og velge auto-fit elns. Si fra om det ikke hjelper! " -Et problem klart stilt er et problem halvt løst."
Steamed Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Prøv dette. Innpå Steam, klikk på games Høyre klikk på cs Klikk på Properties Klikk på Set launch options. Skriv -console -fullscreen husk bindestrek og mellomromm Du trenger egentlig ikke console, men det er kjekt å ha. . Eller når du er In game klikk på options, prøv å forandre der. - Takk for at du tok deg tid til å lese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå