cockslap Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Hei, jeg har en tgb r50x som jeg har kjøpt effektanlegg og powerfilter til, men den sperrer på 68 på grunn av turtallsperra. så jeg bare lurte på om noen har fjernet turtallsperra på en samme scootern før? eller om noen vet noe som helst:)
torque Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Hei, jeg har en tgb r50x som jeg har kjøpt effektanlegg og powerfilter til, men den sperrer på 68 på grunn av turtallsperra.så jeg bare lurte på om noen har fjernet turtallsperra på en samme scootern før? eller om noen vet noe som helst:) Du burde egentlig ikke gjøre det ;-) Med tanke på garanti og forsikring. Hvis uhellet er ute! Anyways.. Er du interesert i fart burde du bare gå for lettsykkel med engang eller vente på bil :-)
cockslap Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 Hei, jeg har en tgb r50x som jeg har kjøpt effektanlegg og powerfilter til, men den sperrer på 68 på grunn av turtallsperra.så jeg bare lurte på om noen har fjernet turtallsperra på en samme scootern før? eller om noen vet noe som helst:) Du burde egentlig ikke gjøre det ;-) Med tanke på garanti og forsikring. Hvis uhellet er ute! Anyways.. Er du interesert i fart burde du bare gå for lettsykkel med engang eller vente på bil :-) vet, må kanskje bytte veiv, og får ikke forsikrig hvis det skjer noe. men føler alikavell det er verdt det. men lettsykkel hadde vært sweet da, men litt i det dyreste laget for meg.
torque Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Hei, jeg har en tgb r50x som jeg har kjøpt effektanlegg og powerfilter til, men den sperrer på 68 på grunn av turtallsperra.så jeg bare lurte på om noen har fjernet turtallsperra på en samme scootern før? eller om noen vet noe som helst:) Du burde egentlig ikke gjøre det ;-) Med tanke på garanti og forsikring. Hvis uhellet er ute! Anyways.. Er du interesert i fart burde du bare gå for lettsykkel med engang eller vente på bil :-) vet, må kanskje bytte veiv, og får ikke forsikrig hvis det skjer noe. men føler alikavell det er verdt det. men lettsykkel hadde vært sweet da, men litt i det dyreste laget for meg. Nettop! Og hvis du sliter med forsikringen så kan det få enormt store problemer så er for all del ikke verdt det. Plutselig så får du regress (krav om tilbakebetaling) fra forsikringsselskapet på x antall kroner. Ikke verdt det. Skaff deg lettsykkel. :-) Kan kjøre på europa veien oxo =)
cockslap Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 Hm, tror jeg revuderer det litt jeg. Takk for tipsene:)
Rekso Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Hvis du bytter cdi'en selve hjernen på sykkelen så fjerner du også turtallsperra..
torque Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Hvis du bytter cdi'en selve hjernen på sykkelen så fjerner du også turtallsperra.. Og hvis han i et trafikkuhell volder så store skader og forsikringsselskapet oppdager at han har gjort så store endringer som strengt talt ikke er "lov" så har han jo kjempestore problemer? Kan jo lett bli gjeldsslave... Fart på sykkel i en alder av 16/17 = Lett sykkel :-) Spar heller og jobb masse! Da er det bare å cruise land og strand!
Rekso Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Nei, det er bare å tenke med hue og ikke surre med andre ting, si hvis mopeden din gir 110 så MÅ du ikke ligge i det hele tia!!
torque Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Nei, det er bare å tenke med hue og ikke surre med andre ting, si hvis mopeden din gir 110 så MÅ du ikke ligge i det hele tia!! uhellet kan fortsatt være ute ;-) Det er ikke nødvendigvis din feil, men kan fort bli det om de finner ulovligheter på sykkelen
.Butthead. Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Sjekk hvordan CDI'en din ser ut, så sammenligner du med de som er til feks Honda sfx. Passer sokkelen så funker den sikkert fint på din sykkel også. HVis ikke så er det 14dagers angrerett når du bestiller på nett.
Notatblokk Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Stenges da trimming ikke er lov å diskutere her. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM.
Anbefalte innlegg