Gå til innhold

Ser etter ny tv, 40"-50" fullhd, billig


Anbefalte innlegg

Hei

 

Broderen skal ha seg ny tv og vi trenger litt hjelp. Tenker på rundt 40"-50" og fullhd. Har ikke noe peiling på hva som er bra og ønsker ikke å betale så alt for mye. Ser lefdal osv reklamerer for en del billige tver nå, er de noe gode? tips til gode tver til en billig penge?

 

Tven skal for det meste brukes til film, men også noe Wii og Ps3 spilling.

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var innom Lefdal tidligere i dag og snakket med en av selgerene angående den 42" LCD-TVen de reklamerer med i dagens VG, og han bekreftet at det ville komme mange gode tilbud nå som skattepengene var på vei.

 

Nå er det riktignok "bare" en selger, men det høres logisk ut. Så jeg tror jeg ville ventet bittelitt. Jeg fikk i hvert fall inntrykk av at det ville være lurt.

Lenke til kommentar

Du får ingen GODE fullhd til den prisen :!: hvertfll ikke i større størrelser en maks 40".

 

ville spart litt til da det er STOR forskjell på bare 2 lapper til.

 

Hve med hdklar? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446085

 

 

Du får jo ikke utnyttet fullhd så mye med den bruken. en hd klar vil gjøre det bedre på tvsignal og wii:) og en stor del av spillene til ps3 er kun i hd klar også så hvorfor kjøpe dårlig Full hd når du kan kjøpe god hd klar?

 

 

Oppløsning gjør ikke bildet automatisk bedre

Endret av SnikendeChris
Lenke til kommentar
bump

Samsung a656 skal være en god skjerm, men ville vel heller gått for LE40A676, som du finner

hos mpx http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=100214 til rundt 8000 kr. Billigste pris for A656 er hos elprice, men de er utsolgt for denne modellen, og vil heller ikke få inn flere.

 

Hvorfor gå for 676 istedet? Eneste forskjellen er jo at 676 har en innebygget dekoder til riks-tv hvis man i tillegg spytter ut 1000kr for en cam modul! Har man ikke bruk for det så er det jo bortkasta penger!

 

Jeg kjøpte 676 selv for et par uker siden, men det var ene og alene fordi komplett solgte den til samme pris som 656, altså 6995kr..

Lenke til kommentar
bump

Samsung a656 skal være en god skjerm, men ville vel heller gått for LE40A676, som du finner

hos mpx http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=100214 til rundt 8000 kr. Billigste pris for A656 er hos elprice, men de er utsolgt for denne modellen, og vil heller ikke få inn flere.

 

Hvorfor gå for 676 istedet? Eneste forskjellen er jo at 676 har en innebygget dekoder til riks-tv hvis man i tillegg spytter ut 1000kr for en cam modul! Har man ikke bruk for det så er det jo bortkasta penger!

 

Jeg kjøpte 676 selv for et par uker siden, men det var ene og alene fordi komplett solgte den til samme pris som 656, altså 6995kr..

 

Men hvor får man kjøpt a656 40" til 7000kr? Det nærmeste du kommer er komplett som selger 37" til den prisen du oppga. Hvordan er bildet forresten når du kobler til kabeltv fra Get til skjermen?

Lenke til kommentar

elprice selger den for 7279kr. (ja den e rpå lager, i alle fall ifølge prisguiden)

 

Sitter selv og lurer på dette. Hvordan er disse tvene med analoge signaler? Har hørt at mange flatskjerm tver blir veldig kornete med analoge signaler f.eks. vanlige tv kanaler.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...