Gå til innhold

Lian Li PC-A77B eller Antec 1200?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal satse på Vannkjøling nå å da trenger jeg et større kabinett. Der jeg vill montere en dual rad. i front for best mulig kjøling. Så disse 2 kabinettene tror jeg er tingen for meg. Men Lian-li kabinettet er litt dyrere, litt mer stilrein å kanskje en smule mer støyvenlig?

Alle viftene kommer byttes ut uansett tipper jeg så støy på stock vifter spiller ikke så stor rolle.

 

Vilket tror dere det er lettest å få "ryddig"? Har lyst på å ha det strøkent inne i kabinettet, ikke bare ok.. men strøkent :)

 

Min tanke rundt dette er jo at 1200 finker bra men er litt vanlig å da så jeg etter et alternativ å snublet da over dette A77B ;)

post-155365-1245080171_thumb.jpg

post-155365-1245080180_thumb.jpg

Endret av powersound
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lian-Li er KRONISK gode, da. Jeg har selv hatt både Lian Li og Antec (har et 900 nå), og jeg vil tilbake til Lian Li. Så enkelt er det bare. Gjør det rett nå og kjøp et kabinett du kan ha en stund. De gjør akkurat samme jobben, men Lian Li har detaljene på sin side. Nå er ikke kablingen så viktig for deg da du skal kjøre vannkjøling og ikke avhenger av god airflow i kabinettet, men du vil se at du får mer glede av Lian Li-kabinettet. Det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Lian-Li er KRONISK gode, da. Jeg har selv hatt både Lian Li og Antec (har et 900 nå), og jeg vil tilbake til Lian Li. Så enkelt er det bare. Gjør det rett nå og kjøp et kabinett du kan ha en stund. De gjør akkurat samme jobben, men Lian Li har detaljene på sin side. Nå er ikke kablingen så viktig for deg da du skal kjøre vannkjøling og ikke avhenger av god airflow i kabinettet, men du vil se at du får mer glede av Lian Li-kabinettet. Det er jeg sikker på.

 

Hei!

 

Har Lian Li nå jeg også, er meget fornøyd. Og er ikke for airflowen jeg vill ha det strøkent, det er for at jeg vil ha det så fint så mulig, synes det er "kult" å ha et strøkent kabinett. Kanskje litt harry... men vi som henger her er vel det? eller:P

Lenke til kommentar

mysys5.jpg

 

Der har du min A900. Det er ikke stort å se på, men du kan være sikker på at det tok sin tid å få alt det der så skjult som det er. Som du ser kjører jeg luft, så jeg maksimerte airflow'en ved å skjule kablene. Antec har bare ikke gjort det enkelt for noen å gjøre det, så det var frem med hullsaga og tape'en. :)

Lenke til kommentar
mysys5.jpg

 

Der har du min A900. Det er ikke stort å se på, men du kan være sikker på at det tok sin tid å få alt det der så skjult som det er. Som du ser kjører jeg luft, så jeg maksimerte airflow'en ved å skjule kablene. Antec har bare ikke gjort det enkelt for noen å gjøre det, så det var frem med hullsaga og tape'en. :)

 

Litt kabelstrømper å snu CPU viften 90* så du får denkabelen rett opp i kabinettet. GPU viftekabelen rett ned å bak HK. Bare min mening:D

Lenke til kommentar
Ja, rimelig blir det nok ikke. ;) Du må jo på en måte vurdere prisen opp mot ytelsen. Du kjøper vel vannkjølingen i USA regner jeg med?

 

Den blir nek kjøpt ifra England tipper jeg... spørs litt på pris som sagt:D Men ytelse messig så er det nok ganske likt tror jeg. Men er ikke sikker så derfor jeg startet denne tråden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...