Gå til innhold

Hva er det beste hovedkortet med alt integrert?

tgra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg skal bygge en PC som skal brukes til å surfe på ("Internett Cafe") samt enkel spilling i nettverk.

Hva er det beste hovedkortet (som ikke koster alt for mye) som har alt integrert (grafikk, lyd, nettverk)?

Noen som har erfaringer her?

Hilsen Thomas..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er det nForce2 for amd.

Kjøp Shuttle SN41G2 med nforce 2 og en amd cp2500+ (pun intended... :p ). Da har du en fin liten multimediamaskin.

Snart kommer ATi med sitt chipset til p4, og det blir vel også sikkert rimelig bra.

Skrevet

Jeg liker bedre vanlige pc-kabinetter.. Så er en litt friere med hensyn til oppgraderinger? Billigere er det vel også?

Men takk for info!

Thomas..

Skrevet

Er det mulig å spille noe på disse hovedkortene som har integrert grafikkbrikke? F.eks. denne: Asus A7N8X ?

Noen som har erfaringer?

Thomas..

Skrevet

Såvidt jeg vet har ikke ASUS A7N8X integrert skjermkort. Det står ikke noe om det i brukerhåndboken min ihvertfall, og jeg ser ingen vga porter på kortet. Så....nei

You can't have too many guns!

Skrevet

ASUS A7N8X er det ikke intigriert skjermkort på nei...

Skal du bruke pc'ene til spilling eller surfing?

Hvis spilling burde du ikke kjøpe hk med intigrert skjermkort...

Skrevet

Kjøp et MSI hovedkort med Nforce2. Koster ca 1000-1100 med alt integrert. Hovedkortet har også et GF¤ MX skjermkort integrert som takler spilling uten for mye grafikk. det fikk ca 4000 poeng i 3Dmark.

Skrevet

Sjekk ut Epox sine kort. ekstremt bra til AMD.

Har selv 8rda+ og det funker sinnsykt bra. (ikke skjemrkort integrert på min modell da men)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...