Gå til innhold

BK: Shaddows of the one there's left


Anbefalte innlegg

Hei folkens, da slenger jeg ut et nytt bilde som dere skal få lov til å bedømme! Tittelen er en av de sprekere jeg har kommet opp med, tenkte det kunne være litt artig til en forandring. Håper dere liker bildet, men ikke være redd for å si ifra om det er noe som burde vært anderledes!

post-103336-1245015487_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er veeeldig merkelig at du ikke har fått mer tilbakemelding på dette bildet!

 

Meget fint motiv, bra eksponering, spennende farger og jeg får følelsen av at jeg kjenner bladet detter nedover...

 

Har ikke noe umiddelbart å kritisere på dette, annet enn at det hvite kanskje kan være litt i skarpeste laget for mine øyne :cool:

 

Bra!

Lenke til kommentar
Syns det er veeeldig merkelig at du ikke har fått mer tilbakemelding på dette bildet!

 

Meget fint motiv, bra eksponering, spennende farger og jeg får følelsen av at jeg kjenner bladet detter nedover...

 

Har ikke noe umiddelbart å kritisere på dette, annet enn at det hvite kanskje kan være litt i skarpeste laget for mine øyne :cool:

 

Bra!

 

Ifølge "reglene" så skal man jo beholde en del detaljer i de hvite områdene, men her har jeg bevisst brutt disse reglene for å få den kontrasten og effekten jeg ønsket. Den gjennomslittlige verdien for rødt grønt og blått er vel 248 i de lyse områdene, så det er jo ganske drøyt. Det blir vel en smakssak om det blir for mye eller ikke. Jeg har ihvertfall muligheten til å lage en litt mørkere versjon om det skulle være å foretrekke :)

 

Og til dere som lurer på hvordan dette egentlig er tatt, så er faktisk ikke bladet i bevegelse. Det er klistret fast til en glassrute med persienner bak ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...