Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg gå frem med denne dama?


Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Hei!

 

For å gjøre en kort historie kort:

 

Holdt på med en dame frem til jul, var uoffisielt sammen en mpned, før det tok slutt. Kranglet mye i det siste (hun sier det er på grunn av følelser etc.) Hun mener grunnen til at det ble slutt var at jeg alltid var tilgjengelig, hun ble aldri forelsket, men hadde følelser, og at jeg var for "masete".

 

Så ble vi enige om å ta vennskapet vårt litt rolig, men etter et par uker så hang vi litt sammen igjen. Etter en dag sendte hun meg en melding med at det fortsatt hang igjen følelser for meg! Jeg tenkte at vi kunne prøve på nytt, men hun sa også at det er en annen hun liker, men som hun vet hun ikke kan få av diverse grunner.

 

Hun mener følelsene kommer av "eiesjuke". Dere skjønner sikkert hva jeg mener;)

 

Min plan nå er å svare på hennes meldinger og sånn når hun skriver eller vil snakke med meg, men ellers være litt laid back. Hva tror dere? Hvordan kan jeg vinne denne dama, eller hvertfall få hun til å prøve med meg og se hva som skjer?

 

Hejhå!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter
Hei!

 

For å gjøre en kort historie kort:

 

Holdt på med en dame frem til jul, var uoffisielt sammen en mpned, før det tok slutt.

 

Og der skulle du bare latt det ligge.

Tenkte det ville komme noe sånt, men det er altså ikke aktuelt ennå;)

Lenke til kommentar

Nei vel, men uansett om du greier å få til et forhold nå, så vil denne episoden ligge i bakgrunnen. Og tro meg, det er ikke positivt. Blir du for pusete i et sekund så vil hun minnes om hvordan det var tidligere og mest sannsynlig forlate deg. Men for all del, have fun.

Lenke til kommentar

Da dere var sammen første gangen, slo hun opp fordi du var for tigjengelig, for masete og eiesyk. Altså skal du denne gangen ikke være noen av delene. Vær litt care, play hard-to-get (uten å overdrive og være drittsekk - finn en fin balansegang) og ta det hele chill. Ikke gjør noe stort ut av å få henne tilbake, men vær avslappet og fokuser på å ha det gøy og skape en usæriøs stemning mens dere er sammen.

Hun sier hun ikke kan få han andre fyren..da er vel ikke han stort å tenke på (med mindre hun går og tenker på han).

 

Edit: Be henne ut på litt mer dagligdagse ting enn en date. Shopping eller gocart (kommer helt an på jentas interesser), se på film hjemme hos deg etc.

Endret av frk_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...