Gå til innhold

TES: Hvilke Oblivion mods liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes hundretalls mods der ute, men hvilke type mods liker du?

Mods som følger historiske fakta og utvikler derfra?

Mods som bare delvis holder seg innenfor Tamriels historie, men som utvikles i sin egen retning etter hvert?

Mods som, bare de passer inn i omgivelsene/miljøet (grafikk osv.) lager sin egen helt nye historie?

Mods som forandrer utseende til NPC/PC, kreaturer, bygninger og vegetasjon?

Mods som forandrer/legger til klær, forskjellige våpentyper, rustninger, og smykker med eller uten forheksing?

Mods som forandrer/legger til nivåer og/eller kunnskapspoeng?

Mods som forandrer lys, glans og annen stråling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker mods som holder seg innenfor TES lore. Jeg er f.eks ikke interessert i å laste ned en ny rase hvis det ikke er som hører hjemme i det universet. Generelt sett foretrekker jeg quest mods og roleplay mods.

Skrevet

Jeg liker mods som holder seg innenfor Tamriels historiske linje. Mods som beveger seg utenfor lore, er for meg uinteressante. Det blir som å dikte videre på en historie som allerede finnes, uten å ta hensyn til hva som har skjedd før. Modet mister troverdighet, og tillergger Tamriel og Cyrodiil en historie som ikke har sommenheng med tidligere hendelser.

Dersom questet har med seg nye objekter som klær, smykker, våpen osv. er det greit. "Harvest [Flora]", som fjerner blader, stilker, blomster m.m. synes jeg også er helt i orden. Det kan også sies om mods som gir stråler fra solen, lys i vinduene og den typen ting.

Skrevet (endret)

liker ting som gjør ting bittelitt penere,og mer liv, men pc´n settter litt begrensninger så det blir kun qtp2, noe lod uten at de går bananas, har noe greier slik att jeg får sett katedralene fra avstand, og heldigvis var det en qtp-pakke for b&m og :D

Likeså tamriel travelers med SI-tillegg,påminner om mca fra morrowind.

Mods ? har noe vampirism greier,dlc´s, noe sewer expansions(vampirer liker ikke dagslys) og en haug med hgec klær,og noe slof-ting og roberts(det som er i stort sett),spiller ikke kun female char.

Av racer mystic elf,gothic breton,tabaxi playable dremoras+saints og seducers men for å være ærlig kun spillt mystic elf og gothic breton over tid, de andre blev for sære.

Er noe morsomme animations mods inne og, er til og med quest i noen av dem, kjempegøy ;)

enemy autoheal funker fint når ting blir for enkle, har bettter destruction og,men den har gitt meg seriøs mengde magicka nå, blir for enkelt så holder meg til fingers of the mountain(200pts) for det meste.legger med bilde exempel :)

post-160376-1245068104_thumb.jpg

Endret av jaxawier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...