Gå til innhold

Overføring av filer


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

jeg prøver å få sendt over en diger samling med bilder fra en pc med XP og til en med Vista :hmm: .

mappa er på 2.2 gig. er ikke uber på data =) kan litt da.. jeg har prøvd forskjellige ting som MSN og sånnt men da går det bare å "adde" eller sende en og en fil og det kan ta sin tid siden det er 922 bilder ^^

 

Helst uten at jeg må kjøpe kabel enner noe..

De er er på samme nettverk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fullstendig bortkastet. Du vil ikke spare noe plass (eller tid) og en så stor fil vil garantert krasje innen du får overført den. Så lenge maskinene er på samme nettverk er det jo bare å bruke Windows utforsker? Det vil ta noe tid men være vesentlig raskere enn å bruke MSN.

Lenke til kommentar
Det er fullstendig bortkastet. Du vil ikke spare noe plass (eller tid) og en så stor fil vil garantert krasje innen du får overført den. Så lenge maskinene er på samme nettverk er det jo bare å bruke Windows utforsker? Det vil ta noe tid men være vesentlig raskere enn å bruke MSN.

 

 

How?.. prøvde meg litt fram med det der men skjønte ikke en dritt etter at jeg "aktiverte" det.. hva skal jeg gjøre gjerne med kinda 1. Blablablab 2. blabla osv.

Lenke til kommentar
OooOooO det tenkte jeg ikke på :p takk for et relativt raskt svar ^^ :w00t::thumbup:

 

 

edit : hvordan i hellvette fikser jeg .rar? skal prøve men jeg bare skriver det tilfelle du ser på topicen eller noe i den duren mens jeg driver på (^^,)

Når du har lastet ned Winrar og instalert det så skal det ikke være verre enn at du høyreklikker på den mappen du vil komprimere, velger "legg til (filnavn).rar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...