Gå til innhold

XP1600+, er dette et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

men det er vel kanskje en "liten" feilskriving fra yatack sin side her... ettersom xp 1800 + koster 777 kr ... men likevel.. dyrt.. komplett tar jo bare 572 for 1800+ (webpris) og det er sikkert billigere der ute..

Skrevet
Jeg syns synd på dem som tror at dem at dem får mye for penga når dem handler på yatack...herregud. :grumpy:

yatack har faktisk mange tilbud som er veldig gode.. men det virker som om de prøver å veie opp akkurat det ;)

Skrevet

Ja det er ganske hårreisende hvordan de holder på.

Blir nok to XP1600+ i et dual system på meg. Lurer på om de har noen gode hk til rundt 5000, helst ikke billigere :D

Får inn å se om jeg finner noe.....

Skrevet

Hvor ville du ha kjøpt dette hovedkortet?

Komplett eller YaTack

Forskjellen er da ikke SÅ stor :D

Tenk på de som kjøper datakomponeter på YaTack.Enkelte ting koster jo dobbelt så mye på YaTack som på nettbutikker.Svindel kalles sånt :grumpy:

Skrevet

Noen som har lyst på et ekstremt grafikkort da. Se bare hva du får for den nette sum av 1909 kr. "3DB GeForce 2 PRO 64MB AGP DDR". Er ikke det et sykt tilbud så vet ikke jeg. Litt dyrere enn geforce 4 ti4200, men med bare noen hundrelapper ekstra, får du sykere grafikk enn du i dine våte drømmer noen gang har tenkt på å drømme om.

http://www.yatack.no/product?product_id=976992

Skrevet
Noen som har lyst på et ekstremt grafikkort da. Se bare hva du får for den nette sum av 1909 kr. "3DB GeForce 2 PRO 64MB AGP DDR". Er ikke det et sykt tilbud så vet ikke jeg. Litt dyrere enn geforce 4 ti4200, men med bare noen hundrelapper ekstra, får du sykere grafikk enn du i dine våte drømmer noen gang har tenkt på å drømme om.  

http://www.yatack.no/product?product_id=976992

Nice :woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...