Gå til innhold

Mobil med gode musikkavspillingsmuligheter


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg skal kjøpe meg en ny möbiltelefön. Det viktigste er at det er god lyd og så videre, så jeg slipper å dra med meg både MP3-spiller og mobilen når jeg skal ut og eie noe(n). Jeg har nylig brukt en W890i, men den skuffet meg veldig. Lyden var platt, og den hang seg og hakket ofte når jeg hørte på musikk. Det ble også dens bane, og i går havnet den i veggen. Så kom jeg på at knuse-garantien gjelder for datamaskiner, ikke mobiler. Tidligere hadde jeg en W710i, og den hadde veldig bra lyd, så der har vi noe å sikte etter.

 

Jeg har blitt anbefalt en SE W715, og de anmeldelsene jeg har sett ser ut til å gi den skryt for god lyd, men slikt velger jeg ikke å blindt stole på. Jeg henvender meg til diskusjon.nos staute brukermasse.

 

Det viktigste er altså at det er veldig god lyd og bra musikkavspilling. Mobilfunksjonene er også vesentlig, naturligvis, men det pleier jo å gå bra. Kameraet er ikke viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tullete å gi 4500/5000,- for en W995 den er for dyr og har slett ikke noe særlig mer å skilte med en W715... Jeg har også en W715 men har også hatt W595 som var bedre på MP3 delen og den hadde jeg kjøpt hvis jeg var trådstarter. Hvis du ikke trenger Wifi og GPS så kjøper du W595 den får du for rundt 1900,- telefonen er forøvrig veldig bra ellers også.

 

Vil selvsagt også fremme Nokia 5800 som er nevt her som er min siste telefon og den er veldig bra på MP3 delen selv om den ikke sprenger ørene dine og har alt annet du trenger.

Kikker du litt på finn.no så får du kjøpt også en slik ny for rundt 2000,-

 

Test av W595!

 

http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w595/56901

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Takk for hjelp, først og fremst.

 

OK. En venn av meg har en W715 som jeg testet litt, og jeg er forundret over hvor utrolig mye bedre lydkvaliteten er på den elgamle mursteinen W710i. Er sistnevnte kjent som en veldig god mp3-spiller? Har mitt eksemplar falt i gryta? Den pisser på både W715i og W890i, så noe er det definitivt. Både bassen og lyden som helhet er langt fyldigere.

Lenke til kommentar

Kan vel "slenge" meg på her :p Har sett på W902, W715 og Nokia 5800.. Er ute etter ein musikktelefon. Men ettersom folk seier 5800 er lav lyd på, so er eg usikker der. W715 har òg litt lav lyd på. Har prøvd, og kan sette på maxvolum med koss portapro og ikkje vere serlig imponert. Har trykkt litt på W902, lyden der virkar jo mykje høgare + eit godt kamera. Men den telefonen har liten skjerm og synst plastikken der er veldig mykje plastikk :p

 

Som du ser, er usikker.. Kva vil du anbefale? Trenger å skrive SMS, ringe, masse musikk og litt kamera..

 

:: Sorry for å "stjele" litt av tråden din ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...