Gå til innhold

Blue-ray brennefeil i Nero 9


deve87

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Blue-Ray brenne "LiteOn DH-4B1S"

 

Bruker Nero v9 som brenne Blue-Ray plate. Hver gang jeg prøver å brenne noe som helst. Data, musikk, film rundt 10% eller 50% ferdig, så kommer det feilmelding. Du ser bakpå platen at den har brent litt.

 

Spesifikk: Windows XP SP3, Intel P4 3ghz, WD 73.4gb Raptor

 

Brennern bruker S-ATA og brenne platene jeg bruker er fra Verbatim -R

 

Åja. En ting til. Windows Xp sjønner ikke en dritt av Blue-ray videofilmer. Den sier at det står en blank CD i rommet. Er det noe jeg kan gjøre for at den skal takle det? Det kan også være problemet.

Endret av Hevley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke sånn at Windows Xp ikke støtter brenning til BR-plater? I en artikkel Hardware skrev om Vista Sp2 så står det følgende:

Av endringer lover Microsoft nå både forbedret trådløs-ytelse etter oppstart fra dvalemodus, mulighet for skriving til Blu-ray-plater, støtte for Bluetooth 2.1, samt støtte "for en rekke ytterligere maskinvarekomponenter".

 

 

Det vil si at det garantert ikke er mulig i Xp.

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Brennern bruker S-ATA og brenne platene jeg bruker er fra Verbatim -R

Du er sikker på at du benytter en Blue Ray DVD?

 

Jepp. Det er en BD-R 25gb 2x speed plate

 

 

Er det ikke sånn at Windows Xp ikke støtter brenning til BR-plater? I en artikkel Hardware skrev om Vista Sp2 så står det følgende:
Av endringer lover Microsoft nå både forbedret trådløs-ytelse etter oppstart fra dvalemodus, mulighet for skriving til Blu-ray-plater, støtte for Bluetooth 2.1, samt støtte "for en rekke ytterligere maskinvarekomponenter".

 

 

Det vil si at det garantert ikke er mulig i Xp.

 

Ok. Takk for svaret. Da må jeg få tak på Vista:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...