Gå til innhold

[b]MSN for 3510i [/b]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei eyecon!

Eit problem med å få msn eller irc til å fungere på Nokia 3510i er at den mobiltelefonen ikkje støtter komminikasjon med Internett over noko anna enn http protokollen.Det ein kan gjere er å sette opp ein proxy server.Og med det "rette" oppsettet kan ein bruke chatte på msn og irc via Nokia 3510i.Min Nokia 3510i blei stjelt i påsken.Eg er da på grunn av den manglende støtten som nemnt over på jakt etter mobiltelefoner med den støtten. ;)

Håper dette svaret var utfyllande nok.Vist ikkje kan du konkretisere spørsmålet så skal eg prøve å svare endå meir direkte.

Lenke til kommentar

Hei molna!

 

Det er på grunn av at ikkje så mange Nokia mobiltelefonar støtter sockets,ja :/

Det er derfor eg vurderer andre mobiltelefonar enn Nokia no.Men,den må tilpassast mobil-kjøp budsjettet mitt på omlag 1000 norske kroner.

 

Ein løysning på sockets problemet er å bruke denne http bounceren Men,i følge Vidar Holen som har utviklet denne proxy serveren for sin irc midlet Virca (som Strongweb kopierte kildekoden til og lukka kildekoden (dei har opna kildekoden igjenn no) og lagde irc midleten Swirc ) skriver i sin manual

vil det sansynlegvis ikkje fungere da det er ein veldig tidlig pre-alpha versjon.

Lenke til kommentar

Mr.Hassan: oki, men hvordan finner eg ut hvilken mobiler som støtter sockets? helst nokia. som ikke koster allverden av penger.....

fikk du til msn på din 3510i? er det vanskelig å settte opp slik proxy server? hva må man ha?

Lenke til kommentar

Hei eyecon!

Eg bruker ikkje msn av prinsipp.Så eg har ikkje prøvd å få den til å fungere på min Nokia 3510i som no er stjelt.

 

Vidar Holen har laga ei liste over mobiltelefoner som støtter Virca irc midleten her.Men,som Vidar sjølv skriver i epost til meg så er lista ikkje så spesielt omfattande.Så det enklaste for å finne ut om kva mobiltelefon som støtter sockets kan ein bruke vennen.Ein kan også sende epost til dei som produserer mobiltelefon modellane.

Lenke til kommentar

Hei Mr.Hassan 8)

hvilken mobil har du tenkt å kjøpe nå da?

som støtter msn irc..... osv...

hvilken mobil ville du kjøpt?

hehe har lite peng ser du. så då tenkte eg på billig mobilen 3510i men den støttet jo ikke msn og irc....

vertfall ikke på en lett måte.

 

mvh MG:D

Lenke til kommentar

Hei eyecon!

Eg har ikkje bestemt meg.Da heller ikkje mitt mobil-kjøp budsjett er så veldig stort for tiden (student).Men,vurderer å skifte til eit anna mobilmerke enn Nokia da det er dette merket eg har holdt meg til tidligare.Men,føler at eg har lyst til å teste ut andre merker.Kunne tenkt med ein SonyEricsson.Men,som sagt driver eg fremdeles og sonderer markedet litt.

Lenke til kommentar

Hei Mr.Hassan!

 

hmm har leita litt etter mobiler som støttet såkalt sockets.... har ennå ikke funnet noen.. har spurt meg rundt om kring men ingen har peiling på dette. men har det seg slik at alle mobiler som har HSCSD har socket? eller finnest det sockets også på mobiler som bare har GPRS?

 

mvh mg

Lenke til kommentar

Hei eyecon!

Har vært offline nokre dagar så har ikkje fått svart det før no.

Den enklaste metoden er å skjekke ut websidene til dei som produserer mobiltelefonane du tenker på.Ein annen metode for å finne ut om ein mobiltelefon støtter sockets eller ikkje er ved å søke på mobiltelefon typen og sockets i ein søkemotor som for eksempel google.Det kan være "Nokia 3510i sockets" uten "ane.Har ikkje muligheten til å lage ei liste over mobiltelefonar som søtter sockets no.Det eg generelt vil seie at det er få Nokia mobiltelefonar som gjer det.

Lenke til kommentar

Hei eyecon!

Eg har vært offline ei god stund no.På grunn av diverrse store prøver på skulen.Siden eg ikkje er så opptatt av msn.Så vurderer eg å kjøpe ein Siemens c55 til bruk til irc.Da eg ikkje vil ta meg råd til ein Siemens s55 endå.Så vurderer eg å kjøpe ein Nokia 3510i igjenn.Den har eg tenkt til å bruke for å sende gratis sms.

Lenke til kommentar

hei Mr.Hassan :smile:

 

Kan du gi meg ein full beskrivelse på hvordan du gjørr det? sende gratis sms alså?

For jeg og gant ut at jg ikke har råd til noen spesiell dyr mobil enda og vurderer også å kjøpe 3510i.

Men gratis sms hadde jo vert konge! ;)

kan du gi meg full forklaring til hvordan du gjørr d?

så er du ein knopp:P

 

hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...