Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 jeg så at de hadde splinter cell conviction på CDON til PS3, og sendte mail fordi jeg lurte. dette var svaret "Takk for din henvendelse. Spillet er kommende både for Xbox360 og Playstation 3. For øyblikket har vi ingen informasjon om når dette vil kunne sendes da leverandøren ikke har gitt informasjon om utgivelsesdatoen enda, men det går å forhåndsbestille disse på hjemmesiden vår." når jeg søker på google så får jeg først opp "Coming exclusively to Xbox 360®, Tom Clancy's Splinter Cell Conviction is the highly anticipated sequel in the multimillion-selling Splinter Cell series and ..." på wikipedia står det "Platform(s) Xbox 360, Microsoft Windows" gamereactor sier "Format: Xbox 360, PC" og slik fortsetter det når jeg søker på google. så hvem har rett?
AtleBer Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Jeg tror faktisk CDon har feil. Så vidt jeg husker så skrøt microsoft av at det var ekslusivt på E3 presantasjonen deres.
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Internett har rett og CDON dermed feil. sarkasme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå