Gå til innhold

Får jeg hjelp til valg av kamera her? Ca 5000 kr.


Anbefalte innlegg

HF20 er nesten samme kameraet, bare litt bedre bildesensor enn HF200, så det tapte du ikke på :) HF200 er sikkert vanskelig for ELkjøp å anskaffe, siden Expert har førseretten ;)

Dette håper jeg du har grunnlag for å dokumentere når du kommer med "fakta" på den måten!

 

Han skriver jo ovenfor at han jobber på Expert så da får vi vel tro at han vet dette.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HF20 er nesten samme kameraet, bare litt bedre bildesensor enn HF200, så det tapte du ikke på :) HF200 er sikkert vanskelig for ELkjøp å anskaffe, siden Expert har førseretten ;)

Dette håper jeg du har grunnlag for å dokumentere når du kommer med "fakta" på den måten!

 

Han skriver jo ovenfor at han jobber på Expert så da får vi vel tro at han vet dette.....

Jeg jobber på elkjøp selv, derfor spør jeg :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Har grei kommunikasjon med selgere som kommer fra Canon inn på butikken vår, og vet at siden Elkjøp hadde altfor lave priser en stund på noen speilreflekskamera så ble de nedprioritert av Canon ved utsendelse av produkter. Mer dokumentasjon kan jeg dessverre ikke gi :p Og det var ikke ment som noe hakking på Elkjøp heller! :) Og at bildesensoren er identiske på HF200 og HG20 stemmer sikkert. Det jeg mente var vel egentlig at HG20 har bedre lysåpning på linsa enn HF200. Merker fort at man må skille seg fra automatinnstillinger visst man skal filme dårlig belyste områder (med HF200). Ellers et kjempe-kamera! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...