Gå til innhold

[ps3] 2 vs 2 Fifa 09 turnering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er gruppene trukket!

Gruppene ble trukket av tilfeldige personer på skolen som har hatt og skal ha eksamen!

Håper alle sammen ble fornøyde med gruppene sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk supert. Sensor virket fornøyd og gravde ikke etter spørsmål heller. Går du på Ungdomsskolen eller VGS? I alle fall lykke til!

Skrevet
Gikk supert. Sensor virket fornøyd og gravde ikke etter spørsmål heller. Går du på Ungdomsskolen eller VGS? I alle fall lykke til!

Ungdomsskolen, takk :D

Skrevet (endret)
Oi! Litt av en gruppe A :scared: Jaja, slik kan det gå når det kun er to grupper.

ja vet gruppa A ble helt syk!!! ble skremt når gruppene ble trukket! jeg ba til gud om å ikke komme i gruppa A når jeg fikk se de 3 første lagene xD

Endret av warvolden
Skrevet (endret)
Walk in the park for meg og steen_jadd.

:)

Hvis noen skulle ha tid å spille i dag så kan jeg spille frem til rundt klokken 1615. Dette gjelder både for i dag og i morgen. Etter disse to dagene vil jeg ha mulighet for å spille på mer naturlige tidspunkt som passer folk flest :)

Endret av steen_jadd
Skrevet
Fy faen for en herlig gruppe. Begynner å lure på om det var avtalt fra før :p

hehe ja det er avtalt! :p nei var helt tilfeldig trekning ble sjokka at gruppe A ble så syk som den er.

Skrevet
Fy faen for en herlig gruppe. Begynner å lure på om det var avtalt fra før :p

hehe ja det er avtalt! :p nei var helt tilfeldig trekning ble sjokka at gruppe A ble så syk som den er.

Det er jo ikke uvanlig at det blir sånne grupper. Det blir jo alltid en eller to slike grupper i SuperCupen ettersom det er såpass mange gode spillere med. At den ene gruppen kom til å bli vanskeligere enn den andre var vel ganske ventet, men at de kanskje 3 antatt beste lagene skulle komme i samme gruppe var vel mer uventet :p Uansett, de to beste lagene vil gå videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...