Gå til innhold

[ps3] 2 vs 2 Fifa 09 turnering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg gleder meg veldig til å spille første kampen i denne turneringa. Tror det blir en veldig åpen turnering, og jeg tror også de antatt beste spillerne kanskje vil slite mer enn folk tror.

 

tc og avrack, satser på at Wis er klar ikveld, så vi får sikret 6 poeng mot dere :)

Lenke til kommentar
tc47/avRack 5 - 1 Dexter!/Wisbatov

 

Dexter!/Wisbatov 1 - 2 tc47/avRack

 

Bring 'em all on bitches!

 

Ble litt sjokket når jeg først så at dere slo dex/wis 5-1! :ohmy: Et virkelig sterkt resultat. 2-1 resultatet gir meg heldigvis tro på at dere kan slås :)

 

Blir noen spennende kamper mot dex/wis nå, ettersom de har litt ekstra press på seg.

Lenke til kommentar
spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode?

Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;)

det er en egen lobby som heter 2 vs 2 ellerno sånt, vi bruker ikke BaP ;) den ligger på nesten samme sted som myCountry ;)

Lenke til kommentar
spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode?

Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;)

det er en egen lobby som heter 2 vs 2 ellerno sånt, vi bruker ikke BaP ;) den ligger på nesten samme sted som myCountry ;)

 

Det er jo det samme som BAP da. Når du spiller så ser du den samme baren som i BAP som måler prestasjonen din.

Lenke til kommentar
spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode?

Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;)

det er en egen lobby som heter 2 vs 2 ellerno sånt, vi bruker ikke BaP ;) den ligger på nesten samme sted som myCountry ;)

 

Det er jo det samme som BAP da. Når du spiller så ser du den samme baren som i BAP som måler prestasjonen din.

 

åja :p trodde den lå ved en av kategoriene ved geography og de jeg :p

Lenke til kommentar
spørsmål: hvordan får dere til at det er bare de 4 som skal spille kamp som kommer inni kampen og ikke mange andre når dere lager kampen? regner med dere går gjennom Be a Pro mode?

Sikkert dumt spørsmål, men king om noen gidder å svare;)

det er en egen lobby som heter 2 vs 2 ellerno sånt, vi bruker ikke BaP ;) den ligger på nesten samme sted som myCountry ;)

 

Det er jo det samme som BAP da. Når du spiller så ser du den samme baren som i BAP som måler prestasjonen din.

 

åja :p trodde den lå ved en av kategoriene ved geography og de jeg :p

 

Den gjør det, men det er vanlig BAP. Litt forvirrende :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...