Gå til innhold

Hvilken ftp server? (tar 1min å svare)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruk for all del glftpd

Går det ikke an å begrunne valgene man har gjort littegrann?

 

Selv bruker jeg ProFTPD til bruk i et gaming community, og den gjør jobben. Enkel å sette opp, enkel å konfigurere - og den takler .ftpaccess filer.

 

Hvorfor er så glftpd så bra? Begrunn...

Lenke til kommentar

Det finnes jo over hele spektret da. ProFTPD er av den enkle typen, til glftpd og hftpd som er langt mer konfigurerbar, og dermed vanskeligere å sette opp. Som mange før meg har sagt, så er nok proftpd det beste og enkleste for newbier.

Lenke til kommentar
Det finnes jo over hele spektret da. ProFTPD er av den enkle typen, til glftpd og hftpd som er langt mer konfigurerbar, og dermed vanskeligere å sette opp. Som mange før meg har sagt, så er nok proftpd det beste og enkleste for newbier.

Jaja...

kernel.org kjører ProFTPD...

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at det bare brukes av newbier. Jeg sa at det var enklere å sette opp. Ser noen forskjellen?

 

[moral]For øvrig er det feilaktig at newbie (n00b) er et skjellsord. Det betyr bare at vedkommende ikke vet så mye om evnet. Selv er jeg newbie (n00b) i elektrokjemi uten at jeg blir så veldig mye mobba for det. Jeg er klar over at i enkelte miljøer er en newbie = en som er dårlig i CS. En burde nesten slutte å måle folk etter hvor gode de er i CS eller i noe annet for den saks skyld.[/moral]

Lenke til kommentar

Slapp av aschj, jeg vet godt hva en newbie er! :)

Så vel at jeg misforstod deg litt, ja.

 

Men greia er at jeg kunne tenke meg å vite forskjellen på de forskjellige FTP Deamon'sa som er å få tak i. Skal lese meg fram til det, men er alltid best å høre erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...