Gå til innhold

Alt.klær i Resi 1 remake


Anbefalte innlegg

Jeg børsta støvet av Resi og vurderte å spella det igjen, men først vil jeg vite hvordan jeg får dratt på andre klær til a Jill. Spellte igjennom med henner og fikk melding om at jeg neste gang starta med en garderobe nøkkel (eller noe sånt bs). Etterpå kjørte jeg igang et game som Chris og som Jill i "Once and Again.." mode, men så ikke nøkkelen i inventorien dems så jeg ga faen.

 

Eh, ja spørsmålet mitt var: Hvor langt ut i spellet må en væra før en får nøkkelen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bare for å følge opp detta med et svar:

 

Nøkkeln dukker opp i kistene som er spredd rundt, dvs så fort du har tilgang til en kan du hente den og låse opp Closet Door (som har et maleri på fronten, i samma rom som det første kartet du finner, sammen med en zombie og en kniv..) og der er det 1 alternativt kostyme om du har slått spillet med den du spiller med. Slår du det på nytt så er det et kostyme nr2 der.

 

Jill's første har skytterbriller og kamobukser (samt flott topp.. med fare for å høres patetisk ut vil jeg legge til at brøstene hennes faktisk vugger hvis hu fløtter seg.. synes bra med disse klæra. Så fint da :p Realistisk og greier), hennes andre er kostymet fra Resi 3

Chris' første er noen meksikaner greier (som Rebacca også får) noen sa det minnte om klæra til Pitt og Roberts fra The Mexican. Og hans andre var kostymet fra det neste Resi spellet han er i (husker ikke tittelen, hakke gjort leksa mi.. Code Veronice?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...