Cepherit Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Hei! Jeg var ganske hekta på Oblivion før, og spillte en god del... Jeg avinstallerte det for en måned siden og skulle prøve å starte det opp igjen igår. Installasjonen gikk helt fint, men når jeg kjører opp spillet, kommer det bare til Introen, og så får jeg Error... Det funket flott før... Detaljer om PC'n: Oprativsystem: Windows Vista - Ultimate 64bit Skjermkort: GTX 280 Prosessor: Intel Core i7 3,60 GHz CPU RAM: 3.0 GB Hjelp noen?
MiSP Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Det hadde sikkert hjulpet om du hadde sagt litt mer om feilen som dukker opp. Har du prøvd å avinstallere, slette Oblivion-mappen (Sannsynligvis i Program Files (x86)\Bethesda Softworks\Oblivion) og konfigurasjonsfiler/lagrefiler (i Documents\My Games\Oblivion) og reinstallere?
Cepherit Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 Har avinstallert og slettet mappen i Program FILES (x86) ja, men ikke den andre... Får prøve... Thanks!
Cepherit Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Skrevet 8. juni 2009 Haha! Det var bare det som trengs! MiSP, sikkert 5 gang du har hjulpet meg med et problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå