Gå til innhold

Aliens Vs. Predator 3


Anbefalte innlegg

Vet ikke hvorvidt folk her har fulgt med på AvP fronten, men som sikkert noen vet så er altså et nytt AvP spill igang.. De ble vist en demo på årets E3 messe.. Der viste (desverre) bare predator gameplay.. Det ser lekkert ut, men kunne ønske vi kunne fått sett noe av alien gameplay også

 

For de av dere som er interessert så har dere gameplay traileren her:

http://www.youtube.com/watch?v=0YMXaCY_l28

 

Syns det ser ganske lekkert ut ^^

 

Her har dere også noen bilder fra de andre spillbare rasene

http://kotaku.com/5262684/aliens-vs-predat...ampaign-details

må virkelig si at Alien ser meeeget bra ut ^^

 

en må jo også huske at dette sålangt bare er Beta versjoner (:

AvP3 kommer ut i 2010 blir det sagt ^_^

 

 

 

 

noe for å mimre tilbake på AvP2 ^^

 

 

***Ikke drep meg hvis det er en topic om dette fra før, søkte og fant ingen**** (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda er egentlig litt enig der... Selv om predator er kanskje favoritt rasen min...

 

Marines er som alle andre FPS spill og Aliens er mer eller mindre Hack'n'Slash type... dermed syns jeg at Predator gir litt mere gameplay da.. enn de andre rasene.. Med sin cloaking, litt mere eksotiske våpen, vision modes og det å være mere æresbasert (hvis du vil da)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja jeg var ganske så aktiv... Var med i to klaner, den Første var {BBY] eller no >_> Bad Blood Yautja xD elendig klan.. Men så kom jeg inn i |RSC| Raven Shadow Clan.. Der var jeg lenge (: Var, ikke for å skryte, en av spillets beste pulser :p Liker jeg å tru da ><' Var faktisk Co-leader i den klanen en liten periode.. Og det er en av de eldste klanene i AvP2 miljøet :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ja jeg var ganske så aktiv... Var med i to klaner, den Første var {BBY] eller no >_> Bad Blood Yautja xD elendig klan.. Men så kom jeg inn i |RSC| Raven Shadow Clan.. Der var jeg lenge (: Var, ikke for å skryte, en av spillets beste pulser :p Liker jeg å tru da ><' Var faktisk Co-leader i den klanen en liten periode.. Og det er en av de eldste klanene i AvP2 miljøet :p

 

Jeg var også med i |RSC| en liten periode. I tillegg var jeg alien i [AX], den eneste klanen som har slått legendariske JUDGE.

 

Hva var navnet ditt?

 

Synd at onlinespillet er lagt dødt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Masse ny gameplay fra Eurogamer Expo for de som ikke visste om det ^^

 

Alien Gameplay 1:58

 

Predator Gameplay 1:05

 

Marine Gameplay 2:16 min

 

Alien Gameplay 1:35 min

 

Predator Gameplay 1:55 min

 

2:30 min

 

Alien Gameplay 3:03 min

 

Marine Gameplay 2:37 min

 

Predator Gameplay 9:37 min

 

Alien Gameplay 3:51 min

 

Marine Gameplay 4:47 min

 

3:11 min

 

3:10 min

 

Alien Gameplay 4:20 min

 

Predator Gameplay 1:03

 

 

Bare fra kamera. Og noen av spillerne suger :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Noen andre enn meg som opplever at spillet kræsjer og pc'en skrur seg av?

Det skjer når du trykker E bak en predator og du er en alien selv, eller når du er en predator og en alien bruker E bak deg, så kræsjer spillet, og pc'en slår seg av.

 

Huh? Seriøst? Ikke opplevd i det hele tatt jeg nei.

Hva slags OS har du, skjermkort + driver på det?

Kan ha noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg kjører Windows Vista x64

ATi Radeon 4850

Catalyst 10,1 drivere.

 

Okay, jeg regner med du har oppdatert alt av drivere?

Det er alltid noe man må gjøre når det kommer nye spill på markedet.

AlfaOmega :)

 

Har du lest noe på det offesielle forumet, eller eventuelt søkt etter problemet på google? Hvis ikke så råder jeg deg å gjøre det =)

Og hvis du ikke finner noe svar, så legg ut problemet ditt på det offesielle forumet. Der får du mye bedre råd og løsninger fremstilt :)

 

Hvis du ikke får til, eller har mulighet, så bare si ifra så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan.

Tar det bare sånn kjapt her nå, siden jeg er på vei til senga! :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Vel, alle drivere er fullt oppdatert. Det er en person på forumet som har akkurat samme problem som meg, men det er ingen som har svart. Det var heller ikke noen treff på Google. Har prøvd å kjøre spillet i ulike oppløsninger, uten hell. Får vel bare last ned en fullversjon, og hvis det kræsjer da, kræsjer det hvis jeg kjøper spillet.

Lenke til kommentar
Vel, alle drivere er fullt oppdatert. Det er en person på forumet som har akkurat samme problem som meg, men det er ingen som har svart. Det var heller ikke noen treff på Google. Har prøvd å kjøre spillet i ulike oppløsninger, uten hell. Får vel bare last ned en fullversjon, og hvis det kræsjer da, kræsjer det hvis jeg kjøper spillet.

 

Da har jeg frokosten og kaffen foran meg her nå, så skal jeg se hva jeg finner ut vettu =)

 

edit1. Da har jeg leta etter svar, men fant ikke noe.

Så jeg la inn et foruminnlegg på AvP forumet;

http://www.avpgalaxy.net/forum/index.php?t...8.msg629294#new

 

Se innom den regelmessig, så kanskje noen legger igjen et svar =)

 

edit2. Jeg fant jeg fant :D

Se på denne linken;

http://www.aliensvspredator.net/forum/topi...mo-crash-found/

Her er det en som har samme problemet som deg, bare at han har litt forskjellige innstillinger. Les der du =)

Endret av MightyTor
Lenke til kommentar

Bare hold ut og ikke utfør Stealth Kills, er de som ødelegger.

Er artig å gjøre det, og det er kule effekter og sånn, men å gjøre SK's gjør deg ganske sårbar for andre angrep og ikke minst at andre SK'er deg.

Haha, spilte på en server der vi var 8 stk, og jeg så en som SK'a en annen, kom jeg bak han og gjorde det samme, og rett etterpå ble jeg SK'a, og han som tok meg ble det også, LOL!

Var vel 5 stk som daua av SK på rad, hehe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...