Gå til innhold

Laptop til maks 8000!


Anbefalte innlegg

Jeg driver å leter etter en laptop til maks 8000 kr. Jeg studerer ikke i hjembyen min, og trenger derfor en ok pc jeg kan ta med meg når jeg reiser hjem. Ellers kjeder man jo seg halvt ihjel(kommer fra Finnmark).

 

Har egentlig ikke så god peiling på hardware lengre. Er kommet så mye nytt siden mine gamerdager(core 2 duo etc). Skjønner ikkeno =)

 

Jeg leter etter en pc som:

 

-Kan kjøre spill som wow helt problemfritt. Og kjøre nye spill på lavere krav om det er mulig for denne prisen? En laptop jeg kan laste ned filmer og se filmer på. Ellers skal den vel bare brukes til surfing. Jeg bryr meg altså ikke så mye om vekt ettersom jeg mest kommer til å bruke den hjemme.

 

Har sjekket denne laptopen(http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st%3a10567338%3bc%3a100561%3bfl%3a0) med disse konfigurasjonene:

 

- 15.6" Wide-LED skjerm 1366x768 HD-klar

 

- INTEL CORE 2 DUO P8700 2.53GHZ 1066MHz FSB 3MB cache 25W

 

- 250GB SATA 5400RPM 2.5"

 

- 4GB DDR3 SO-DIMM 1066MHz (2x2GB)

 

Prisen kom vel på ca 7.8k

 

Er det et grett kjøp? Den vil vel kjøre de fleste spill rimelig grett. Mer enn bra nok til WoW iaff vil jeg regne med. Er det en ok pc på andre måter?

 

Om noen har kommentarer til denne eller andre alternativer så blir jeg meget glad! :)

Endret av Lorph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driver å leter etter en laptop til maks 8000 kr. Jeg studerer ikke i hjembyen min, og trenger derfor en ok pc jeg kan ta med meg når jeg reiser hjem. Ellers kjeder man jo seg halvt ihjel(kommer fra Finnmark).

 

Har egentlig ikke så god peiling på hardware lengre. Er kommet så mye nytt siden mine gamerdager(core 2 duo etc). Skjønner ikkeno =)

 

Jeg leter etter en pc som: