Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

 

nå har jeg vært på runde og lett etter w508 men fant ingen som hadde den utstilt :( er det noen som har den som kan si om den er like pen som på bilde, og om den er "god å trykke på" osv? er det lett å få tak i nytt deksel?

 

jeg har lest at den kommende T707 (fikk mail fra sony om at nå er den i butikkene, men det var nok litt VEL optimistisk..) er stort sett helt lik w508 bortsett fra designen på lokket..og at 508 har video + den "walkman" greia som er unikt for w-serien.. men jeg har aldri hatt sony tlf før, så vet ikke om det er noe jeg kommer til å savne?

 

hadde tenkt å kjøpe 508 fordi den er ute nå (hvis jeg bare finner noen som har utstillingsmodell..), men hvis 707 er like rundt hjørnet så bør jeg kanskje vente å se på begge? med en av de utskiftbare dekselene ser ikke 508 så verst ut, men jeg falt litt for den "fancy" 707 også.. noen som har innvendinger for eller mot?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si mye om W508, harr tatt på den, trykket litt osv, og inntrykket mitt var slettes ikke verst! T707 har jeg kun lest om, men i mine øyne ser W508 bedre ut:)

 

hvis jeg ikke tar helt feil har de W508 på telekiosken på Oslo City! du kan jo ta turen og sjekke den u! (med mindre du bor meget langt unna da:p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...