MadsFN Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Spørsmålet gjelder spotify. Hvordan kan jeg arrangere sangene i min egen rekkefølge og ikke etter alfabetisk rekkefølge? Altså jeg vil ha min egen rekkefølge....
Gjest bruker-182841 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841
MadsFN Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 Ja, men hva om jeg ikke vil ha dem alfabetisk... hva om jeg vil flytte en sang av f.eks Audioslave ved siden av en sang av Linkin Park?
Kramer2k Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Hvis du trykker på Track så alle sangene sorteres fra A-Å, så trykker du Track igjen så alle sangene sorteres fra Å-A. Deretter trykker du Tracks en siste gang. Nå har du sortert alle sangene etter hvor tid du la dem til i spillelista(først-sist). Nå kan du dra og flytte og mixe om hele spille lista di 1
Mladic Skrevet 18. april 2013 Skrevet 18. april 2013 Bumper denne her jeg. Hvordan arrangerer jeg sangene permanent i en motsatt kronologisk rekkefølge, altså at de nyeste sangene spilles først? Dette er spesielt irriterende når jeg spiller av Spotify på mobilen som gjør at det ikke er mulig i det hele tatt å endre på rekkefølgen.
Wattengård Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Sorter etter dato lagt til, marker alle, velg å legge til ny spilleliste... Sim sala bim! 1
Mladic Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Sorter etter dato lagt til, marker alle, velg å legge til ny spilleliste... Sim sala bim! ÅÅÅÅÅh, tuuuusen takk! endeliggg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå