Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe scooter i Hordaland - hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 1.90 og endte opp med en Sym Jet Euro X til 9000 (brukt). Jeg har lite peiling selv, men denne sykkelen passer meg fint, og ingen av de andre jeg prøvde var et problem når det gjelder størrelse. Prøv deg frem, dra for å se på sykler og prøv dem for å se om de faktisk 'passer'.

 

Bilder så du får en feel for størrelsen: http://images.google.no/images?rlz=1C1GGLS...l=no&tab=wi

Lenke til kommentar

Kan skrive en kjapp "omtale" av de jeg har hatt.

 

Honda sfx - For liten, men lett og ganske sprek orginal. Veldig holdbar motor, men svak plast. Ser du helst skulle hatt en som var litt større, styr unna denne.

 

Yamaha Aerox - Grei størrelse. Litt rar i begynnelsen pga at man har føttene litt høyt, men venner seg fort til det. Gode skivebremser forran og bak, vannkjølt og veldig lett å få deler til.

 

Gilera RUnner(ny mod) - Litt større enn aerox, sitter mer avslappet og har føttene i en bedre stilling(selv om plassen er litt mindre). Har også stort og behagelig sete. Gode speil, godt lys og sitter god på veien. Gode skivebremser forran og bak, må litt mer kraft til enn på aerox men stopper deg godt. Vannkjølt piaggio motor som er veldig god. Går ikke veldig godt orginalt pga "store" plomberinger.

 

Aprilia sr50(gamle mod - ca like stor som aerox, men sitter litt rart på denne og. Flere forskjellige motorer i disse, styr unna morini motorene, de er dårlige. Litt dårlig å skru på. Dårlige lys(kun av/på).

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...