Gå til innhold

kamerapakke fra fotovideo (messetilbud)


Anbefalte innlegg

Så at Fotovideo skal ha en liten sommermesse nå og har en tid tenkt på å investere i et speilreflekskamera (digitalt). Ønsker mere muligheter og kvalitet en det vi hittil har fått med kompaktkamera.

 

Noen formeninger om de kamerapakkene de tilbyr under sommermessen? Canon 450D, Nikon D60 og Nikon D90?

Fotovideo messetilbud PDF (pakke tilbud på side 9)

 

Har hovedsakelig brukt Canon til nå, og vært fornøyd med det. Men ser D90 har muligheter for videoopptak også (til en viss grad). Og da kunne man kvitte seg med DV kameraet kanskje (benyttes stort sett bare til å filme ungene ved ulike anledinger så har ikke altfor store krav til videofunksjon)

Endret av ^Viking^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dæven steike! Er dette bare i Oslo?

Frister ekstremt å bytte inn 18-55 mm IS til fordel for 17-85 IS USM :) :) Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg ikke tvilt, betaler lett 600 kr for den deal'n :D

 

Edit: Skriveleif

 

Ja det hadde vært noe det, men det er jo ikke helt slik den deal'n er da ;)

Lenke til kommentar
Dæven steike! Er dette bare i Oslo?

Frister ekstremt å bytte inn 18-55 mm IS til fordel for 17-85 IS USM :) :) Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg ikke tvilt, betaler lett 600 kr for den deal'n :D

 

Edit: Skriveleif

 

Ja det hadde vært noe det, men det er jo ikke helt slik den deal'n er da ;)

 

å? hva har jeg misforstått? Er det ikke 18-55 mm og 600 kr for 17-85? eller?

 

PS: er det bare i oslo?

Lenke til kommentar
Dæven steike! Er dette bare i Oslo?

Frister ekstremt å bytte inn 18-55 mm IS til fordel for 17-85 IS USM :) :) Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg ikke tvilt, betaler lett 600 kr for den deal'n :D

 

Edit: Skriveleif

 

Ja det hadde vært noe det, men det er jo ikke helt slik den deal'n er da ;)

 

å? hva har jeg misforstått? Er det ikke 18-55 mm og 600 kr for 17-85? eller?

 

PS: er det bare i oslo?

skjønt det riktig så får du 600 i rabbatt på ord. pris. Altså 3995 - 600 = 3395

Tenkte tanken jeg og. Men da ble den ikke noe veldig hast på den saken

Lenke til kommentar

Du får kr 1000,- i rabatt på 17-85 IS USM dersom du bytter inn et 18-55 IS og kr 600,- i rabatt dersom du bytter inn et 18-88 (uten IS).

 

Dette står jo helt krystallklart i messeavisa til FotoVideo, hvordan du får det fra at du kun skal *betale* kr 600,- er da litt uforståelig.

 

Som regel så er det alltid slik at når noe virker for godt til å være sant så er det nettopp det! :!:

Lenke til kommentar
Dæven steike! Er dette bare i Oslo?

Frister ekstremt å bytte inn 18-55 mm IS til fordel for 17-85 IS USM :) :) Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg ikke tvilt, betaler lett 600 kr for den deal'n :D

 

Edit: Skriveleif

 

Ja det hadde vært noe det, men det er jo ikke helt slik den deal'n er da ;)

 

å? hva har jeg misforstått? Er det ikke 18-55 mm og 600 kr for 17-85? eller?

 

PS: er det bare i oslo?

skjønt det riktig så får du 600 i rabbatt på ord. pris. Altså 3995 - 600 = 3395

Tenkte tanken jeg og. Men da ble den ikke noe veldig hast på den saken

 

 

Leste det på PC en så det var liten skrift.. unnskylder meg med det jeg :p

Men hadde vært fantastisk hvis det hadde vært slik jeg forsto det, men den gang ei :)

Da var det ikke så dumt at dette bare var i Oslo lenger da...

Lenke til kommentar
Som regel så er det alltid slik at når noe virker for godt til å være sant så er det nettopp det! :!:

 

Ikke alltid...

 

Har lest mye bra om Zuiko optikk men aldri hatt gleden av å prøve noe slikt i særlig lang tid. Prisen så jo veldig bra ut den, hvordan er byggkvaliteten på dette objektivet og på "billige" Zuiko objektiver generelt?

Lenke til kommentar
Har lest mye bra om Zuiko optikk men aldri hatt gleden av å prøve noe slikt i særlig lang tid. Prisen så jo veldig bra ut den, hvordan er byggkvaliteten på dette objektivet og på "billige" Zuiko objektiver generelt?

Byggekvaliteten på dette objektivet er utmerket. Ikke at jeg har så stor erfaring, jeg var bare heldig med dette kjøpet (Koster ca 4500 vanligvis).

Lenke til kommentar
Har lest mye bra om Zuiko optikk men aldri hatt gleden av å prøve noe slikt i særlig lang tid. Prisen så jo veldig bra ut den, hvordan er byggkvaliteten på dette objektivet og på "billige" Zuiko objektiver generelt?

Byggekvaliteten på dette objektivet er utmerket. Ikke at jeg har så stor erfaring, jeg var bare heldig med dette kjøpet (Koster ca 4500 vanligvis).

 

Aiai, da passet det jo utmerket som tilsvar på min påstand ovenfor, kjempekjøp med andre ord :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...