Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dame - søster kjærlighet


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_exsods_*

Hei

 

 

Jeg skal fortelle dere noe. Jeg er en gutt på 22år. Men stiller tiden 2år tilbake. Da jeg var 20år. Møtte jeg ei jente som var 17år. Vi møttes over nette. Dro på kino osv. Etter en uke. Ble vi ( forelsket ) Etter en uke sammen med henne. ble jeg med hjem til henne. Da hadde jeg akkurat fått føleser får henner. I det jeg kommer hjem til henner ser jeg, Den deilige søstra. Men hallo, vi er gutter. Vi legger merke til fine jenter der og da. Men er jo ikke det som teller. Det første åre jeg var sammen med dama. Snakket vi ikke mye med søstra heness. Og ikke tenkte jeg mye på det jeg så heller. Jeg har alderig hatt et så bra forhold som dette. Familen har tatt meg godt i mot. Osv..

 

Men etter en stund. ca2år. Så starter probleme. Alle hveit att kjærlighet er ikke noe du kan styre helt selv. Samme med føleser og tanker. Den siste tiden har vi tilbringet mye tid sammen med søstra til dame mi. Veldig mye tid. Jeg har begynte og se gode og dårlige sider av både dama og søstra. Jeg ser nå att dama er snill , ok pen . bra persjonelighet. og egentlig ellers topp. Men mangler energi og aktivitet som jeg liker. Drekking osv. Ikke mye med litt er lov. Søstra heness er helt perfekt utsene. Hun er litt eldre (2år) Hun er mye mer aktiv. ((stor vekt forskjell på dem)) hun er litt mer meg egentlig. Men jeg liker dama mi. Men probleme ligger - jeg tror jeg faller får søstra heness. Er ikke meningen og såre noen. Men føleser er føleser. Den siste tiden så har ting ballet seg opp. Hvis jeg setter meg ned. hender det att søstra setter seg ved sina meg. Og dama havner på enden av bore. Ikke jeg som ber om det. Kommer også veldig godt oversens med søstrs. Dama kommer også med kommentarer ( du har valgt feil søster )

 

Følesene ruller , jeg vill ikke være en dritt eller slem. eller skufffe eller gjøre noen lei seg. Men søstra er pen snill deilig søt sexy og morsom og vi kommer veldig godt overrens. Aner ikke hva hun tenker tilbake da. Men hun virker veldig koselig. Seneder litt sms til henner osv. Men aner ikke hva jeg skal gjøre. Greit får noen og si. Glemm henner. Hallo- jeg ser henner vær dag der dama bor. Åssen kan du være sammen med noen hvis du ser på persjonen ved sina hele tiden. Men er glad i dama også. Noen ide??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjip følelse, problemet er at som gutt/mann tror man alltid gresset er grønnere på den andre siden, det er det ikke, heldigvis pleier denne typen småforelskelser å gå over, så du får bare stå det ut!

Uansett, vet vi jo at "the switch" er umulig, det har jo seinfeld. bevist :p

Lenke til kommentar
Kjip følelse, problemet er at som gutt/mann tror man alltid gresset er grønnere på den andre siden, det er det ikke, heldigvis pleier denne typen småforelskelser å gå over, så du får bare stå det ut!

Uansett, vet vi jo at "the switch" er umulig, det har jo seinfeld. bevist :p

 

 

 

Hehe , joa men. Har hold på en stunn da. Og er ganske lang nede. Snart ikke føleser igjen får dama :no:

hmmm... tenkte mulig og prøve og si noe til søstra da men. Det blir vell fjasko

Lenke til kommentar

Hvis du klarer å bytte over til søstra uten å gjøre at hele familien hater deg så er du helten min :)

 

Men spøk til relvolver, du kan ikke holde på sånn. Enten så er du sammen med dama ellers så slår du opp. Du får deg ny dame uansett, og hvis du ikke har følelser for hu du er sammen med så er det vel litt meningsløst å være kjæresten hennes?

 

von Lime

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvis du klarer å bytte over til søstra uten å gjøre at hele familien hater deg så er du helten min :)

 

Men spøk til relvolver, du kan ikke holde på sånn. Enten så er du sammen med dama ellers så slår du opp. Du får deg ny dame uansett, og hvis du ikke har følelser for hu du er sammen med så er det vel litt meningsløst å være kjæresten hennes?

 

von Lime

 

 

 

Du sier noe, Har det jo bra. Men du veit. De som er virkelig deilige og du faktisk har bra kjemi med dem også. Er ikke lett og slippe take da. får se hvordan det går. Er jo ikke sikkert søstra er noe interesert i meg i det hele tatt da. Så har jo ikke noe og gå på.- Må få snakket med henner tror jeg ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Absolutt. Kanskje ikke kaste "Jeg elsker deg søstra til dama mi! KNULL MEG!!!!" i trynet på hu, men fortell henne under fire øyne at du har begynt å få følelser for henne. Og så forteller du det til dama di etterpå. Da finner du fort ut hvor de står ;)

Lenke til kommentar
Absolutt. Kanskje ikke kaste "Jeg elsker deg søstra til dama mi! KNULL MEG!!!!" i trynet på hu, men fortell henne under fire øyne at du har begynt å få følelser for henne. Og så forteller du det til dama di etterpå. Da finner du fort ut hvor de står ;)

 

 

 

Har spurt søsta om en tur. med litt vin osv.. høres ut som den baktanken. Men er ikke det. Greit hu er deilig, og ja kunne tenke meg og kjørt noen runder. Men holder på og pusser opp båt. Kunne tenke meg og tatt henner med en tur. og fått snakket litt ut.

Lenke til kommentar

Absolutt. Men hvis du er utro mot dama di så er ikke vi venner lenger. Du har å være ærlig med dem begge! Fortell søstra at du vil SNAKKE og ikke flørt så mye at dere knuller dere til himmelen på båttur. Det blir en bra historie, men er kun slik drittsekker gjør. Det er ihvertfall min mening om saken.

 

Har du altså ingen anelse om hva søstra di vil? Flørter hu? Gir hu deg IOIs?

 

EDIT: Musserende vin, jordbær og en øde strand i solnedgangen. Neida. Du får ta hu med på en koselig tur i båten. Kjøp med peppes pizza eller noe, så blir det ikke date-frame på kvelden. Prøv å gjør det på en måte der det passer seg med latter og kos, i stedet for seksuelle aktiviteter :)

 

EDIT2: Og min egen huskeregel for når du er utro: Når du gjør noe med en jente du ikke ville turt å gjøre mens dama di så på, så er du utro :)

Endret av vonLime
Lenke til kommentar
Absolutt. Men hvis du er utro mot dama di så er ikke vi venner lenger. Du har å være ærlig med dem begge! Fortell søstra at du vil SNAKKE og ikke flørt så mye at dere knuller dere til himmelen på båttur. Det blir en bra historie, men er kun slik drittsekker gjør. Det er ihvertfall min mening om saken.

 

Har du altså ingen anelse om hva søstra di vil? Flørter hu? Gir hu deg IOIs?

 

EDIT: Musserende vin, jordbær og en øde strand i solnedgangen. Neida. Du får ta hu med på en koselig tur i båten. Kjøp med peppes pizza eller noe, så blir det ikke date-frame på kvelden. Prøv å gjør det på en måte der det passer seg med latter og kos, i stedet for seksuelle aktiviteter :)

 

EDIT2: Og min egen huskeregel for når du er utro: Når du gjør noe med en jente du ikke ville turt å gjøre mens dama di så på, så er du utro :)

 

 

Jeg er ikke den som er utro, Da hadde dette vært lett ;) Vill gjøre det riktige. Uten og såre noen av partene. om søstra til dama gjir noen tegn. Vanskelig og si. Hun setter seg ved meg hele tiden, så dama må sitte et annet sted. Eksempel : vi skulle grille . ta noen øl. Dama liker ikke øl. Jeg satt meg ned. dama skulle til og sette seg. Men søstra sa ( nei der skal vi som drikker øl sitte. ehh? .. og der satt hun klin opp til meg i noen timer. dama blir jo sjalu så det jomer. Andre ganger, hadde vannkrig. Hær om dagen. Hun hadde selfølgelig hvit mini bukse ting. Den ble delvis gjennomsiktig. vi skulle skifte. hun bare dra av seg. rett ved meg. og hun hadde hvit truse også.. som også var noe gjennomsiktig. hvorfor rett ved meg?? .. hun smiler , ler , snakker . små små flørter...

Lenke til kommentar
Gøy det da. Hvor gamle er dere? Prøv å ta på henne og se hva som skjer? Ta henne forsiktig på låret ved middagen eller noe. Du har vel ikke noe å tape?

 

 

jeg er 22år hun blir 25år. Kan prøve må bare finne muligheten.. i går masserte jeg de begge. annen vær gang.. har du noen ide.. om hvordan jeg kan teste ut dette?

Lenke til kommentar

Først, slutt å quote postene mine. Det er unødvendig når det bare er vi to som snakker ;)

 

Ellers så kan du jo prøve å flørte veldig masse på båtturen deres. Ta på lårene, masser henne, når du masserer så sett deg inntil bak(akkurat så langt unna at hu ikke kjenner ståpikken din :p) og så kysser du hu forsiktig på halsen. Om hu blir sint/reagerer negativt, så bare ler du og sier at du fikk så lyst til å se hvordan hu reagerte. Hvis hu reagerer positivt så er det jo fullt kjør, for så å slå opp med dama dagen etter. Mener ikke å si imot meg selv, men om jenta er 25 år og fin så sier du ikke nei takk. Semi-adult girls are hot =)

 

Neida, det er ikke pent å være utro. Men om dere har så god kontakt som du sier, så kan du jo ikke unngå å prøve litt til. Om hu sladrer til søstra så kan du jo stå hardt på saken om at det var hu som kyssa halsen din og ikke omvendt. Det kan jo funke.

 

Men for å være helt ærlig, hadde jeg vært i din situasjon så hadde det ikke vært noen tvil om at jeg ville prøvd å switcha over på den tydeligvis mye penere søstra. Hva du gjør får du nesten bestemme selv. Men jeg forlanger at du forteller meg hvordan det gikk ;)

Lenke til kommentar

Høres for meg ut som at storesøster ønsker å vise at hun er storesøster og kan få gutten om hun går inn for det.

 

"nei der skal vi som drikker øl sitte" er vel kroneksempelet. Ekkelhet som det her er ikke noe å spare på.

 

Så. Ta en vurdering på om forholdet du har med dama er noe å ta vare på, noe å jobbe med og noe å satse på. Tenk på dette uavhengig av søsteren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forholde til dama er helt ok. Har noen problemer men ikke stort. vært sammen i 2år. Alderig hatt en krangel, eller stor diskosjon. Hun er snill og kan stole på. Utsene er noe får seg selv. Men vill ikke si noe slemt. Liker henner som hun er. Planene vi har er snart og kjøpe hus... ja kjøpe. ikke leie men kjøpe. Litt stort får meg enda som sliter litt. Men det veit ikke hu da.

 

Søstra har vært sammen med noen , men ingen som holder. Hun slo opp med forje fyren. Grunnen var han drakk alt får mye. og får mye sosial. osv..

 

er ikke lett og forklarer men som du sier, 25år og dritt deilig, da mener jeg sån utsene som du er heldig og se i løpe av sommeren. Dette ser jeg nesten vær dag..

 

 

Negatift og ulemper

 

Dama Søstra

nesten får rolig , årker ikke gjøre noe helt passe aktiv vill gjøre ting

kan stole på, er helt ok i forhold aner ikke , kanskje litt impulsiv

litt overvektig, greit utsene Lekker !

ikke lappen , så vitt jobb . masse jobb erfaring , gode penger

liker ikke alkohol tar gjerne en drink

griner fort , lei seg.. sutrer fort sinna , men fort blid

kjempe bra persjonelighet bra persjonelighet

klager hele tiden .att hu er stygg er dritt pen , men brifer ikke , hu er normal, ikke blond

osv osv

Lenke til kommentar

Dama

 

Rolig , lite aktiv . kjedelig nesten

Klager og sutrer litt. griner fort.

Klager på utsene

Utsene er greit

Litt over vektig

lite mosjon

kan stoles på

somregel blid og glad

ok i forhold

tåler lite.

ok smart .

ikke noe alkohol

 

 

 

Søstra

 

Rolig men også aktiv

tåler litt

lekker!

klager ikke

fort sur men fort blid

smart!! hehe

snill og go latter

liker og ta en drink

kan finne på ting, eller bare sitte hjemme

Lenke til kommentar

Går greit. Foretrekker fortsatt at du trykker på den svar knappen som er litt lenger ned. Da slipper vi masse rotete quotes.

 

Kjenner meg igjen med det at dama sutrer og slik. Det er UTROLIG irriterende. Det gjorde at ihvertfall jeg så lyset og slo opp med hu. Hvorfor vil du være sammen med dama di når hu er sånn? Om du er usikker så må du ikke være redd. Du får deg 100% sikkert ny dame om du bare prøver ;)

Lenke til kommentar

Veit ikke , er redd får og såre noen. Er redd får og starte på nytt. Har det greit. Jeg har det lett får og akseptere ting. Likte egentlig ikke utsene på dama først-Men nå er liksom greit. Ja er lei av suttre jeg også. Og hun vill nesten ikke ha sex. Da mener jeg, vi har vært sammen i 2år. Men skal da ikke trenge og vente en uke på sex da? hallo vi er 19-22år ??

 

 

Sorry klusse =)

Lenke til kommentar

Venta på det svare der. Men vill jo ikke dompe noen. Vill fortsatt være venner... Er veldig usikker, Har jo mange år igjen. Vill jeg bruke opp noen av de beste årene mine på noen som ikke går bra. Føler jeg går klipp av så mye. Men føles ut som jeg har det bra også....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...