Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger desperat hjelp ift Firefox, kun hvite sider


Anbefalte innlegg

Håper noen smarte forummennesker kan hjelpe meg der ute. Pga eksamen osv, er jeg ganske stressa i hodet nå, og klarer ikke helt å tenke klart. Trenger derfor desperat hjelp før jeg går ut av mitt gode skinn.

 

Det har seg slik at når jeg prøver å starte FF får jeg kun opp blanke/hvite sider. Eneste siden jeg får opp er gmail, men ikke f. eks google o.l. Har prøvd alt fra sider som kvinneguiden til vg, men ingen sider lastes opp. Altså, det står "fullført" nederst i venstre hjørne, men alt er altså hvitt.

 

Dette er på min bærbare pc, med Windows Vista. Nettverket fungerer godt på den stasjonære som jeg sitter på nå, som er det samme trådløse nettverket som den bærbare er tilknyttet.

 

Noe annet som er rart er at jeg kommer inn på IE, men verken på Google Chrome eller FF på min bærbare. Har sjekket nettverksinnstillinger, men det står at tilgangen er god til nettet, og noe annet som er spesielt: jeg reiste nettopp med buss fra Kristiansand til Oslo, der det var trådløst nett, og da funket FF fint, uten noen blanke sider (dette er kun et par timer siden).

 

Noen som vet hva det kan være? Jeg takker for alle tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Øh... Den venter kanskje på noe reklame stuff. Beveg pakeren over de hvite områdene og sjekk hva som står på status linja.

 

Hvordan klarer du å skrive her forresten ?

Lenke til kommentar
Øh... Den venter kanskje på noe reklame stuff. Beveg pakeren over de hvite områdene og sjekk hva som står på status linja.

 

Hvordan klarer du å skrive her forresten ?

 

Slik jeg skrev i første innlegg;

Nettverket fungerer godt på den stasjonære som jeg sitter på nå, som er det samme trådløse nettverket som den bærbare er tilknyttet.

 

Og det skjer ingenting når jeg drar pekeren over de hvite områdene.

 

Skriver vel fra den stasjonære regner jeg med?

 

On topic: Har du prøvd en reinstall av FF + regedit opprydding?

 

Har prøvd å installere på nytt, og lastet nettopp ned Opera for å prøve der også, fungerer heller ikke der, ingen sider vil vises. Dette gjelder da tre nettlesere (Google Chrome, FF og Opera), med unntak av IE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...