Matseng Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Hei jeg trenger hjelp til et oppsett. Jeg er ikke den som er mest opptatt av spill enda men det kommer til å bli enret på når jeg skal kjøpe meg data. Fungerer dette oppsettet bra??? Budsjett ca.12.000 Vennligst svar
Thomisa Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 du må fjerne admin rettigheter, viss ikke får ingen sett hva du har i handlevognen :/
Matseng Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 du må fjerne admin rettigheter, viss ikke får ingen sett hva du har i handlevognen :/ prøv nå da
Thomisa Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Ser bra ut dette, men skal holde med en 650 watts strømforsyning, med mindre du ska kjøre crossfire eller SLI da men ville heller valgt dette skjermkortet, som er noen hundre lapper dyrere skjermkort
Matseng Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 :whistle:Ser bra ut dette, men skal holde med en 650 watts strømforsyning, med mindre du ska kjøre crossfire eller SLI da men ville heller valgt dette skjermkortet, som er noen hundre lapper dyrere skjermkort Går det fint med det jeg har, fordi jeg har et litt stramt budsjett!!
Haraldson Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst ta hensyn til dette neste gang. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
kaffebryggare Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Fant den nå. Har du bygget PC før? Hvis ikke kan denne være noe å se på: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10390 Den skal kunne dra en del mer en din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå