Arne Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei! Jeg er ute etter en engelsk westerbok, gjerne om livet på prærien, våpen, skyting og slikt. Ikke noe særlig kjærlighetsromansekliss med andre ord. Arne PS: den bør kunne kjøpes på play.com, det er hvertfall en fordel. PS2: Liker Cormac Mccarthy hvis han har noe. Endret 1. juni 2009 av Arne
Totenkopf Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Hvis du liker Cormac McCarthy så har du jo Blood Meridian (min favoritt) og The Border Trilogy.
Arne Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 And ordered it is! Har lest no country for old men da, ganske god bok, men de siste sidene var litt drøye. Etterbiografien til sherrif Bell liksom.
Han som vet nesten alt Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Morgan Kane (nors forfatter) det er ca. 75 bøker i den første serien og 5 i den neste. De finnes på engelsk. litt makabre men hvis du liker det er dette midt i blinken.
Arne Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 Jeg liker nok best bøker som originalt er skrevet for engelsk! Blood Meridian av Cormac Mccarthy ligger i bokhylla klar til å leses, men først må jeg bli ferdig med mesterverket Generation Kill av Evan Wright.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå