Gå til innhold

Rimeligste priser for iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om hvor man kan få kjøpt billigst iphone, med det billigste abbonomentet, og en grei opperatør som telenor, helst ikke netcom fordi jeg har hørt at de har svinedyre abbonomenter. men jeg leter alltså etter det billigste og rimeligste abbonomente man kan få kjøpt :) jeg er litt forvirra fordi det er så utrolig mange abbonomenter som man kan få kjøpt og så er det binningstid og alt dette her... jeg håper dere vet hva jeg mener med abbonomenter siden jeg tror jeg skrev det feil.. :S men hvis DU vet om noen bra tillbud så er det bare å fyre løs med forslag!

jeg har ikke tenkt til å kjøpe iphone nå, men jeg skal konfirmeres snart så da får jeg sikkert noe cash, men jeg er cyber keeeeen på en så jeg har bestemt meg for at jeg uansett skal kjøpe en iphone en eller annen gang i fremtiden, men jeg må nok vente til konfen min :\

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke bombe sikker, men har hørt at det skal komme en ny iphone 3G S... og viss du ikke trenger den og klarer deg med den "Gamle" iphone 3G, så anbefaler jeg deg å vente til prisen synker på den... ;)

Endret av krassi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...