Coaxmetal Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Topic sier det meste egentlig. Skal rerolle druid til sommeren og vil finne en server med svært høy aktivitet lavlevel. Hvor det er mye action i contested soner (tarren mill, stv, etc. men av lavlevel, idiotgankerne på 80 bør helst være i fåtall), hvor bg køa er lav og hvor det er mulig få finne party til f.eks wailing caverns uten å vente i en par timer først.. Tips mottas med takk :-)
Leoron Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 (endret) Har kun erfaring fra horde på Daggerspine (Dårlig med folk) og horde på Kazzak (Nok av folk. Nesten for mange). Har alltid en karakter til levling og jeg finner alltid grupper til så og si alt på Kazzak. Edit: Og Bg-køer eksisterer ikke. Sjelden jeg står over to minutter. Arena kan jeg ikke utale meg om på noen måte siden jeg ikke spiller arena. Endret 31. mai 2009 av beerlover
Crispin Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Kazzak er nesten overpopulated ja, mye aktivtet, har nesten bare taflet i instancer fra level 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå