Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tung depresjon, angst. osv...


Sportygirl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt vanlig å få psykiske reaksjoner når en utsettes for belastninger som er overstiger det som en vanligvis pleier å mestre. De mest typiske reaksjonene er angst og fortvilelse, men mange kan også få vansker med å konsentrere seg og mange kan bli veldig slitne.

 

Mange av disse reaksjonene kan minne om symptomer på depresjon og angst. Det som skiller slike reaksjoner ved belastninger fra ordinære psykiske plager, er at reaksjonene går relativt raskt over når belastningene ikke lengre er til stede.

 

Selvsagt er det store forskjeller fra person til person, men de fleste av oss tåler slike "hverdagslige" påkjenninger godt og får ikke noe mén av dem. Men naturligvis er det svært ubehagelig når de står på.

Lenke til kommentar

Jeg sliter utrolig mye med dette.... Er helt oppgitt..... Og vet ikke hvordan jeg skal håndtere situasjonene jeg er i , i det hele tatt..... Er inne i en dyp svart tunell føler jeg...

 

Er svæt skuffet over at eksen ikke bryr seg om hva jeg føler, og hvordan jeg har det og opplever dette.

I tillegg vil han til rettsak mot meg..... Og det er en svært pinlig og flau sak, kjempeflaut..... Så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette i det hele tatt..

 

Jeg er dypt deprimert, har angst, er stresset, og samtidig dritflau over situasjonen jeg har havnet i.....

Ikke lett... Og jeg vet at jeg gjerne burde taklet det bedre... men jeg takler det bare ikke noe bra.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...