Gå til innhold

[Løst]leter etter bra anti virusprogrammer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ESET NOD32 er et meget godt AV-program. Den største fordelen er at det nesten ikke krever resurser. Dette gjør at den egner seg godt på bærbare maskiner.

 

Det er heller ikke "masete", det gjør hva det skal uten å be om godkjenning for hver eneste ting.

 

EDIT: Som koster lite leste jeg..

 

 

 

Avast! er allerede nevnt, det er et godt, gratis program. AVG er også et godt, gratis program.

Det er utført utallige tester og anbefalinger, noen ganger vinner AVG, noen ganger vinner Avast!.

 

Jeg personlig liker AVG best, men det skal nevnes at det er en stund siden jeg har brukt noe annet en NOD32.

Endret av ravii
Lenke til kommentar
Jeg leter etter noen bra virus programmer som ikke koster noe, men somer enkle å bruke å laste ned! kom med forslag folkens! jeg vil helst ha programmer som finner de fleste virus og som sletter dem. :)

 

AVAST! http://www.avast.com/

 

syns ikke avast! var det programmet jeg lette etter, men jeg har nettop lasta ned AVG anti-virus som er et bra, men enkelt program som skanner pc'en din rask eller grundig om du vil. er veldig fornøyd og anbefaler det veldig! :) anyway! takk for at du kom med et programm uansett da! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...