Gå til innhold

Jeg trenger Kvisekrem Anbefalinger!?!


Anbefalte innlegg

jeg trenger anbefalinger på en kvisekrem, har til nå brukt Acnix fra Apoteket.. Og den har gitt resultater (Finnes kanskje noe bedre?), men tuba er nå tom. Og jeg trenger da en ny en, Eller burde jeg kjør mer acnix?? :)

 

Takker for Svar ;)

 

• Ta gjerne med hvilke butikker jeg kan kjøpe det på i Lillehammer eller på Strømmen storsenter.

 

• Vasker også Ansiktet hver dag, med en såpe til ansiktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig nok er min erfaring at det som funker best er å ikke bruke noen sånne produkter, bare skylle ansiktet med vann hver morgen og kveld.. :)

 

Det kan vel komme av at jeg har veldig sensitiv hud, så jeg har iblant fått veldig tørr hud etter å brukt sånne produkter.

Lenke til kommentar

Uansett hvis man har problemer med uren hud.

1. Drikk mye vann

2. Dusj hver dag

3. Vask ansiktet mye

4. Nå i sommeren, ligg å sol deg. Få mye sol i ansiktet.

5. Vask også hender mye, ikke pirk og ta på ansiktet ditt uten grunn.

6. Eventuelt kjøp noen rense produkter. Men disse holder som regel det bare i "sjakk" så når du slutter å bruke det kommer det igjen. Men hvis du gjør dette hver dag i noen måneder så funker dette bra! Men sol hjelper MYE iallefall.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Uansett hvis man har problemer med uren hud.

1. Drikk mye vann

2. Dusj hver dag

3. Vask ansiktet mye

4. Nå i sommeren, ligg å sol deg. Få mye sol i ansiktet.

5. Vask også hender mye, ikke pirk og ta på ansiktet ditt uten grunn.

6. Eventuelt kjøp noen rense produkter. Men disse holder som regel det bare i "sjakk" så når du slutter å bruke det kommer det igjen. Men hvis du gjør dette hver dag i noen måneder så funker dette bra! Men sol hjelper MYE iallefall.

Lykke til!

 

Ikke glem fuktighetskrem. Med så my vasking er det viktig å tilføre huden nødvendig fuktighet.

Lenke til kommentar
Uansett hvis man har problemer med uren hud.

1. Drikk mye vann

2. Dusj hver dag

3. Vask ansiktet mye

4. Nå i sommeren, ligg å sol deg. Få mye sol i ansiktet.

5. Vask også hender mye, ikke pirk og ta på ansiktet ditt uten grunn.

6. Eventuelt kjøp noen rense produkter. Men disse holder som regel det bare i "sjakk" så når du slutter å bruke det kommer det igjen. Men hvis du gjør dette hver dag i noen måneder så funker dette bra! Men sol hjelper MYE iallefall.

Lykke til!

Takker for svar :), skal begynne å drikke mer vann, og prøve basiron (sjekke om den er bedre)... Men hvis ikke blir det mer acnix...

Endret av The Fox
Lenke til kommentar
Hvis du plages av mye kviser, få en time hos legen og bli henvist til hudlegen. Så får du en resept på Roaccutan.

 

Gjorde underverker for meg. Noen bivirkninger er tørr hud og tørre lepper, men ingenting hudkrem/lypsyl ikke kan kurere. Definitivt verd det.

Roaccutan skal vell bare tas ved alvorlige tilfeller, og der ingenting annet har fungert? Jeg har hatt gode erfaring med tetracyclin og differin.

Men er enig at trådstarter burde ta seg en tur til legen, finnes mange gode virkemidler mot kviser som man trenger resept for å få.

Lenke til kommentar
Roaccutan skal vell bare tas ved alvorlige tilfeller, og der ingenting annet har fungert? Jeg har hatt gode erfaring med tetracyclin og differin.

Men er enig at trådstarter burde ta seg en tur til legen, finnes mange gode virkemidler mot kviser som man trenger resept for å få.

 

Vet jo ikke hvor alvorlig det er, men i mitt tilfelle var dette en siste desperat utvei, da ingenting annet ga merkbar/varig effekt.

 

Uansett, merk deg Roaccutan. :)

Lenke til kommentar
Roaccutan skal vell bare tas ved alvorlige tilfeller, og der ingenting annet har fungert? Jeg har hatt gode erfaring med tetracyclin og differin.

Men er enig at trådstarter burde ta seg en tur til legen, finnes mange gode virkemidler mot kviser som man trenger resept for å få.

 

Vet jo ikke hvor alvorlig det er, men i mitt tilfelle var dette en siste desperat utvei, da ingenting annet ga merkbar/varig effekt.

 

Uansett, merk deg Roaccutan. :)

Har hørt mye positivt om roaccutan, men når jeg spurte legen min angående å få det, flirte han nærmest av meg, og sa det bare var siste utvei, men fikk tetracyclin som fungerte utmerket,

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...