Gå til innhold

Etter intervju ved PHS


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå hvert på opptak og klarte de fysiske testene bra også kom jeg videre til intervju der jeg ble spurt om alt mulig rart. Da jeg skulle forlate rommet sa de"Nå har vi fått et bilbilde av deg som person og du får bare smøre deg med tolmodighet til du får et svar av oss"

Jeg fikk høre at man får et indirekte svar på selve intervjuet om man er kvalifisert eller ikke. stemmer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk høre at man får et indirekte svar på selve intervjuet om man er kvalifisert eller ikke. stemmer det?

Neppe.

Har ingen erfaring med PHS selv men det høres veldig lite sannsynlig og mer som en myte.

 

Det er nok mer sannsynlig at kandidater som ikke har gjort et bra intervju nok selv forstår at det har gått litt i dass og dermed tolker signalene også negativt.

Lenke til kommentar
Jeg fikk høre at man får et indirekte svar på selve intervjuet om man er kvalifisert eller ikke. stemmer det?

Neppe.

Har ingen erfaring med PHS selv men det høres veldig lite sannsynlig og mer som en myte.

 

Det er nok mer sannsynlig at kandidater som ikke har gjort et bra intervju nok selv forstår at det har gått litt i dass og dermed tolker signalene også negativt.

 

Må være deilig å være ferdig med intervju. Var selv inne til opptak 28. mai og besto den fysiske delen. Har intervju om ca. 2 uker. Mange som sitter og stiller spørsmål? Hva fikk du egentlig spørsmål om? Er veldig spent på akkurat denne delen, da det faktisk er intervjuet som til syvende og sist avgjør om du blir tatt opp som student eller ikke.

Endret av uSkilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...