Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor mye påregne av trimming/effekt moped?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten noe direkte erfaring og kunnskaper rundt det med trimming av moped lurer jeg egentlig på hvor mye må man sånn generelt ut med for å få noe mer effekt? Trenger selvfølgelig ikke være det beste og meste. Men tenkte på dyse, forgasser, veiv, sylinder og sånne generelt.

Har pr dags dato kun ett dårlig effektanlegg og drevet den om. Heller satse på dyse og bedre effektanlegg? Eller hva mener dere? Er ikke på jakt etter noe som gjør at den skjærer seg om noen km.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Uten noe direkte erfaring og kunnskaper rundt det med trimming av moped lurer jeg egentlig på hvor mye må man sånn generelt ut med for å få noe mer effekt? Trenger selvfølgelig ikke være det beste og meste. Men tenkte på dyse, forgasser, veiv, sylinder og sånne generelt.

Har pr dags dato kun ett dårlig effektanlegg og drevet den om. Heller satse på dyse og bedre effektanlegg? Eller hva mener dere? Er ikke på jakt etter noe som gjør at den skjærer seg om noen km.

Etter hva jeg vet, så er det ikke lov å diskutere ting som har med trimming å gjøre.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1099183

Endret av macgyver1958
Skrevet

hvis det står feil dyse i ville den gått dårlig, eller skjært seg. det nytter ikke med nytt effektanlegg, alle effektanlegg gir lik effekt utav orginal sylinder som jeg regner med at du har .

Skrevet

Etter hva jeg vet, så er det ikke lov å diskutere ting som har med trimming å gjøre.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1099183

Stemmer, denne tråden stenges.

MVH

KVTL

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...