Gå til innhold

[Løst] Hvordan rekonfigurerer jeg Mx518?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, installerte Ubuntu 9.04 for første gang for ei uke sia og sliter litt med å få frem/tilbake-sideknappene på musa til å fungere skikkelig.

De funker i Firefox, men ikke i opera og nautilus. Prøvde flere guider før jeg gav opp og tenkte jeg skulle starte en tråd her.

Er det noen som kan fortelle meg en god fremgangsmåte til å få de til å fungere?

Edit: fikk opera nesten til å fungere, frem/tilbake fungerer, kan bruke midtmuseknappen til å opne linker i ny fane, men når jeg bruker midtmuseknappen på andre ting enn linker, vil det bli kopiert inn tekst. Det gjelder også i "hurtigvalg". :hmm:

Endret av Adversary
Videoannonse
Annonse
Skrevet
men når jeg bruker midtmuseknappen på andre ting enn linker, vil det bli kopiert inn tekst. Det gjelder også i "hurtigvalg". :hmm:

Dette er standard i GNU/Linux. Bare merk tekst (trenger ikke kopiere), gå til annet tekstfelt og trykk ned scroll-knappen. Om du kan endre på dette vet jeg ikke.

Skrevet

Jau, det er en flott funksjon som jeg gjerne skullle brukt. Problemet er at det krasjer med Opera.

Ville ikke nølt med å ta i bruk Firefox igjen, men desverre har streaming(pga. flash i youtube etc.) blitt helt på tryne i etter jeg skifta til linux. Problemet er også i opera, bare i mye mindre grad.

Skrevet

Ja, det har jeg gjort.

Problemet er at når jeg bruker midt-klikk i "hurtigvalg"/"speeddial" i opera vil opera åpne en ny fane med det jeg har i copypaste-bufferen i stede for å åpne hurtigvalget jeg trykker på.

Håper ikke det ble for knotete forklart :p

Ellers sliter jeg fortsatt med frem/tilbake-klikk ellers i ubuntu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...