Gå til innhold

Tilbakemelding på drupal websidemal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Bildet av skolen som en skannet dobbelside fra bok gir dårlig førsteinntrykk

2: Annet favicon

3: Logoen må det fikses på

4: Trenger beskrivende title

5: Boblebakgrunnen starter ikke bare abrupt, men en del av boblene er faktisk kuttet

6: Den fadesaken mellom forskjellige mouseover-felt er litt treg/lang

7: Jeg vil ikke at siden reloader når jeg avgir stemme. Jeg kan jo ikke se stemmeresultatene etter det engang jo!

Lenke til kommentar
1: Bildet av skolen som en skannet dobbelside fra bok gir dårlig førsteinntrykk

2: Annet favicon

3: Logoen må det fikses på

4: Trenger beskrivende title

5: Boblebakgrunnen starter ikke bare abrupt, men en del av boblene er faktisk kuttet

6: Den fadesaken mellom forskjellige mouseover-felt er litt treg/lang

7: Jeg vil ikke at siden reloader når jeg avgir stemme. Jeg kan jo ikke se stemmeresultatene etter det engang jo!

 

1. Det var bare det vi hadde der og da av bilder. Som sagt ett skoleprosjekt og jeg ville aldri i verden satt det i produksjon sånn. Og så var det en viss ironi bak det når vi gjorde det.

2. Vi har fokusert på andre ting på siden så favicon har ikke vært prioritert.

3. Ja vi måtte bare bruke logoen vi fant på den opprinnelige siden. Vi klarte ikke skaffe noe bedre med transparent bakgrunn og vektorgrafikk.

4. Sant

5. Skjønner ikke helt hva du mener, hvorfor det ikke er bra.

6. Det er sant, vi har justert den opp og ned ganske mye, men vi fant aldri noe vi syntes var optimalt.

7. Det er hvordan drupal implementerer det. Tror ikke du kan se det uten å være admin eller noe sånt.

 

 

Er det noe i det hele tatt du ser på som positivt ?

Lenke til kommentar
3. Ja vi måtte bare bruke logoen vi fant på den opprinnelige siden. Vi klarte ikke skaffe noe bedre med transparent bakgrunn og vektorgrafikk.

5. Skjønner ikke helt hva du mener, hvorfor det ikke er bra.

6. Det er sant, vi har justert den opp og ned ganske mye, men vi fant aldri noe vi syntes var optimalt.

7. Det er hvordan drupal implementerer det. Tror ikke du kan se det uten å være admin eller noe sånt.

Det med skoleprosjekt og slikt som unnskylder: Ja, jo, greit nok. Men når en gir kommentar til websider så er det sjelden en gidder å ta hensyn til slikt og prøve å sette seg inn i deres situasjon. Jeg skjønner situasjonen, men tar den som en hvilken som helst annen webside.

 

3: Vektorisere?

5: Fordi det kommer brått på. Du kan vel se at det er dumt med en avskåret boble?

7: Igjen, noe jeg kan forstå, men sidebrukere bryr seg ikke om unnskyldninger. Det er kun et ekstra irritasjonsmoment.

Er det noe i det hele tatt du ser på som positivt ?
Jada, men jeg har, på de stedene jeg gir websidekritikk, sett at det er nok av folk som tar seg bryet med å rose masse og demonstrere sine kunnskaper om smileyhurtigtaster. Å skrive det jeg ser som positivt er ikke nyttig nok til at jeg gidder å ta meg tid til det i de aller fleste tilfellene.
Lenke til kommentar
3. Ja vi måtte bare bruke logoen vi fant på den opprinnelige siden. Vi klarte ikke skaffe noe bedre med transparent bakgrunn og vektorgrafikk.

5. Skjønner ikke helt hva du mener, hvorfor det ikke er bra.

6. Det er sant, vi har justert den opp og ned ganske mye, men vi fant aldri noe vi syntes var optimalt.

7. Det er hvordan drupal implementerer det. Tror ikke du kan se det uten å være admin eller noe sånt.

Det med skoleprosjekt og slikt som unnskylder: Ja, jo, greit nok. Men når en gir kommentar til websider så er det sjelden en gidder å ta hensyn til slikt og prøve å sette seg inn i deres situasjon. Jeg skjønner situasjonen, men tar den som en hvilken som helst annen webside.

 

3: Vektorisere?

5: Fordi det kommer brått på. Du kan vel se at det er dumt med en avskåret boble?

7: Igjen, noe jeg kan forstå, men sidebrukere bryr seg ikke om unnskyldninger. Det er kun et ekstra irritasjonsmoment.

Er det noe i det hele tatt du ser på som positivt ?
Jada, men jeg har, på de stedene jeg gir websidekritikk, sett at det er nok av folk som tar seg bryet med å rose masse og demonstrere sine kunnskaper om smileyhurtigtaster. Å skrive det jeg ser som positivt er ikke nyttig nok til at jeg gidder å ta meg tid til det i de aller fleste tilfellene.

 

Ok, takker uansett for kritikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...