Gå til innhold

Utskrift av directory på mp3 plater


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en del mp3 plater som jeg ønsker å få en utsrift av directory av for å ha den sammen med platen i mappene mine. Da kan jeg lett se hva slags artister som er brent på den siden jeg har mappe a med prodigy, mappe b med gatecrasher, mappe c med paul oakenfold osv.

 

Jeg har 7 premium, men tror ikke cover designer der har en slik verktøy. Det er egentlig rart at nero ikke skal kunne ta et "snapshot" av mappestrukturen på platene.

 

Noen som har et råd til meg?

 

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg har en del mp3 plater som jeg ønsker å få en utsrift av directory av for å ha den sammen med platen i mappene mine. Da kan jeg lett se hva slags artister som er brent på den siden jeg har mappe a med prodigy, mappe b med gatecrasher, mappe c med paul oakenfold osv.

 

Jeg har 7 premium, men tror ikke cover designer der har en slik verktøy. Det er egentlig rart at nero ikke skal kunne ta et "snapshot" av mappestrukturen på platene.

 

Noen som har et råd til meg?

 

Takker!

 

Gå inn i command promt (Start->Run->cmd), naviger deg til stasjonsbokstaven til CD'en og skriv

 

dir /A:D /S /B /P

 

Du kan sjekke hva parameterne betyr ved å skrive

 

help dir

 

 

For å kopiere outputen må du høyreklikke og velge mark, marker det du vil kopiere og trykk enter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...